جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

آخرین پست سال 93

دوستان نازنینم

دلم می خواست مثل هر سال هم پست درگذشتگان سال 93 رو بنویسم و هم اینکه به شما زنگ بزنم و فایل صوتی تبریک عید شما رو منتشر کنم ولی به خاطر شرایطم نتونستم .

امیدوارم سال پیش رو براتون پر باشه از لبخند و شادی

امیدوارم آرزوهای خوبتون برآورده بشه

و تعطیلات سال جدید رو خیلی خوب سپری کنید .

صرفا برای تجدید خاطره :


 فایل صوتی سال 92

 فایل صوتی سال 91


نظرات 8 + ارسال نظر
اوا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 17:22

ممنون بابک خان جان.و واسه
شماهم پر باشه از سلامتی
و دنیادنیاشادکامی و
بهروزی.....سال
نو مبارک....
یاحق...

نورا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 19:05

انشآلله که هرچه زودتر خوب خوب میشین بابک خان سال نو تون هم پیشاپیش مبارک باشه انشاالله با یه دنیا آرزو های خووووووب برای شما و خانواده ی عزیز و دوست داشتنیتون:-) امشب حتما برای سلامتیتون دعا میکنم حتما:-)
برای پست هفتگتون یه عالمه حرف زدم آرزو کردم دعا کردم ولی همش پرید خیلی غصه خوردم:-(:-( ولی چه اشکال داره ته تمام حرف های اون کامنتم همین آرزوهایی بود که همیشه براتون میکنم سلامت باشید

بوسه زندگی جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 23:42 http://kisslife.blogsky.com/

سال نو مبارک اقا بابک

داود (خورشید نامه) شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 00:17

سال نو مبارک

مهرداد شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 01:51 http://foogh.blogfa.com/

سال نو موارکا
تندرسی تن و دل خِش به یاری خِدا ایشالا

اردی بهشتی شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 09:19 http://tanhaeeeii.blogfa.com

ممنوووون
سال نوتون مبارک

سحر شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 21:09

سال نو مبارک

سحر شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 21:10

سال نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد