جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

آخرین آمادگی ها و تمرینات

چند روزیست که یک عروسک کوچک را به عنوان سوژه تمرینی آورده ایم به خانه مان

مهربان او را بغل می کند و بصورت فرضی به او شیر می دهد

من او را می بوسم و بغل می کنم و مثلا می خوابانم

و شبها هم پیش خودمان می خوابد

اینها برای این بود که مانی با ورود برادرش شوکه نشود و بتوانیم رفتارهایش را پیش بینی کنیم

روز اول تا می توانست این عروسک را کتک می زد

تمام اسباب بازی هایش را به طرف او پرت می کرد و ما شدیدا نگران بودیم

اما از دیروز مدام او را بغل و نوازش می کند و می بوسد و با صدایی با مزه می گوید : نی نی

می گویم : مانی جان ! بگو داداشی

و مانی خیلی شیرین می گوید : داشششششی

کمی نگرانی هایمان کمتر شده اما از قرار معلوم نباید از این دو تا چشم برداریم مبادا بلایی سر هم بیاورند


فکر می کردم با توجه به تولد مانی اینبار اصلا اضطراب و استرس نداشته باشم اما حالا دقیقا حال دو سال پیش را دارم

نگران و مضطربم

لطفا برای سلامتی همسر و پسرم دعا کنید .


فردا 19 اردیبهشت برای خانواده ما روز بزرگیست

و از سالهای بعد در این روز دو جشن تولد همزمان خواهیم گرفت

به امید خدا ...



نظرات 54 + ارسال نظر
زهرا.ش جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 15:01 http://surgicaltechnologist.persianblog.ir

خدای من
چقدر شیرینه این انتظار
دعا می کنم مهربان عزیز یه زایمان راحت اشته باشه و تا جایی که ممکنه دردسر نکشه
الهی پسر نازنینتون سالم بدنیا بیاد
مانی اگر والدینی مثل شما داشت،شک ندارم برادر بسیار متین و با وقاری می شه!
خدا شما 4 تا رو برای هم دیگه نگه داره
به مهربان خانم هم بگید،وقتی نوزادش رو بقل کرد،برای همه دعا کنه!

اردی بهشتی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 15:21 http://tanhaeeeii.blogfa.com

الهییییییییییییییییی
مانی عزیزم :**********

وای چه درایتی به خرج دادین
ایدۀ خودتون بود ؟
عالی بود، لذت بردم!

سهیلا جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 15:47 http://rooz-2020.blogsky.com/

بابک عزیزم با تمام وجودم و از ته دلم و به حرمت بچه های یتیمم دعا میکنم برای سلامتی و آرامشتون و برکتی که تمام زندگیتون رو دربر بگیره مهربونم.
اصلا مگه میشه شمارو فراموش کرد...
شماهایی که عشقیت و عشق رو منتشر میکنید...
راستی جعفری نژاد عزیز و روناک مهربونمون رو هم فراموش نمیکنم و برای همه ی شماها بهترینهارو از نازنین پروردگارم خواهانم
به قول قدیمیهامون :انشاالله که زائوهامون سر دست خیر بلند بشن ....بلند بگو آمین

ستاریان جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 15:51 http://mostafasatarean.blogsky.com/

سلام
من امشب جشن ازدواج دومین دخترمه و استرس دارم و شما دومین بچه تون قراره بدنیا بیاد و اضطراب دارید! یاد روزی افتادم که به دنیا اومد و دارم فکر می کنم که از روز تولد تا ازدواج به سرعت برق و باد گذشت ولی تعجب می کنم که چرا طی این سالها ساعات اونقدر به کندی می گذشت؟!
دنیای عجیبیه آقا بابک، خیلی عجیب
ان شاءالله که این ساعات انتظار به زودی تموم بشه و جمع خانواده تون به ورود عضوی جدید و نازنین، شادتر از قبل بشه. همیشه شاد باشید

تبریک میگم جناب ستاریان عزیز
ایشالا که خوشبخت بشن

طـ ـودی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 15:55

ایشالله سلامت باشن جفتتشون
و شاد و خوشحال باشید همیشه

خورشید جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 16:42

عزیز دل من..
خدا خودش به خیر بگذرونه.. من خیلی شوق و ذوق دارم.
دعا می کنم. حتما دعا می کنم..

بلاخره فردا می بینم روی ماه عزیزمو..
ای جان دلم..

رضوان سادات جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 17:03

ایشالا مهربان جان به سلامتی فارغ میشه و به زودی نی نی کوچولوتون رو درآغوش میگیرین

دل آرام جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 18:02 http://delaramam.blogsky.com

ای جانمممممم
ایشالا به سلامتی و دل خووووووووش

بوسه زندگی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 19:24 http://kisslife.blogsky.com/

ای جانم مانی

به سلامتی و شادی ....

n جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 19:46

ایشالا مادر و کودک هر دو در نهایت سلامتی باشن. در ضمن ما فقط نی نی خوشکل قبول میکنیما!

محمد مهدی جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 20:46 http://mmbazari.blogfa.com

سلام

انشالله به سلامتی باشه ....

ما هم موقع به دنیا اومدن پسر دوم خیلی نگران بودیم و حقیقتا روزهایی سختی بود و خیلی زود گذشت الان که پسر دومم نزدیک به چهارسالش شده زندگی هر ثانیه اش یک لذت خاصی برام داره مخصوصا وقتی با پسرها میریم تفریح مردونه ...میریم پیاده روی ...شنا ...یا خرید ....یا توی بیرون رفتن وقتی حسابی مراقب مادرشون هستند و کلی هم براش و برام عشقولانه حرف میزنند...انشالله شما هم هر چه زودتر به این روزهای شیرین تر میرسید ....گفتم شیرین تر چون همین حس و حال الان تون هم شیرینه. ...در پناه حق باشید ...

هاله بانو جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 21:13 http://halehsaadeghi.blogsky.com

ایشاالله به سلامتی و دل خوش

یه مریم جدید جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 21:30 http://newmaryam.blogsky.com

انشاءالله به سلامتی.
به هر چهار نفرتون تبریک می گم. شاد و خوشبخت باشید.

پرهون جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 21:32 http://printemps.blog.ir

ان شاءالله که به خیر و خوشی کوچولوتون به دنیا میاد، پیشاپیش قدمش مبارک

مهرداد جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 22:34 http://foogh.blogsky.com/

بابک اسحاقی
اخوی
مِ خارِ برار
دلت اروم
ایشالا پسرتون و مادر پسرا صحیح و سالمِ سالم باشن
منتظر خبر خوش تولد و عکس داداش اقا مانی هستیم

علیرضا جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 22:45

فوق العادست ، یه خانواده ی خوب و خوشبخت
و انشالا سلامت
تبریک زیاد

نورا جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 22:55

الهییی پسریی قربون مانی جونم بشم من که داداش بزرگ تر شده
ای جانممممم فردا نی نی قشنگمون به دنیا میاد خداروشکررر انشاالله که همه چی مرتب بابک خان خدا حافظ مهربان جون و نی نی عزیز ما هست چه خوبه که تولد گل پسرا تو یه روزه عزیزای من تولد مانی قشنگمم هزاران بار مبارک باشه انشاالله با کلی آرزوهای خوووووووب واسه گل پسراااا

رها آفرینش جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 23:33 http://rahadargandomzar.blogsky.com

ایشاله سلامتی باشه برای هر دوتاشون...همه چیز به خیر و خوشی پیش بره و نی نی جدید با مامانش بیاد خونه...به یادتون هستیم...دست خدا بهمراهشون

آهو جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 23:38

همه چی عالی پیش میره بابک و مهربان عزیز ، با درایت شما و شناخت صحیحتون نسبت به مسىله و لطف و حمایت خدای خالق این فرشته های کوچولو این برهه حساس به خوبی طی میشه ، خدا بهتون توان و صبر مضاعف بده، ما رو بی خبر نذار بابک عزیز

محسن باقرلو جمعه 18 اردیبهشت 1394 ساعت 23:54

پیش پیش تبریک عزیز دلم
به تو و مهربان و مانی
منتظر قدوم اسحاقی جدید هستیم !

بشرا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 00:38 http://biparvaa.blogsky.com

وااای عزززیزممم... یعنی فردا؟! چهار نفره میشین!! خیلی خوشحالم. انشالله که به سلامتی به دنیا بیاد گل پسر و حال مامانش هم خوبِ خوب باشه.
خیلی کار خوبی کردین که مانی رو آماده کردین برای ورود داداشش.
تولد مهربان ِ عزیز هم مبارک باشه.

شوکا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 02:01

مبارکتون باشه، امیدوارم براب خانومتون زایمان سبکی باشه
چرا 2 تا جشن حالا؟

گلنار شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 02:25



بچه حق داره خوب.مسئولیت برقراری عدالت عاطفی و .. با شما بزرگترهاست.جریان عروسکه بامزه بود.

چقدر جالب دو تا تولد در یک روز...پیشاپیش مبارک.
هر دو سلامت خواهند بود و کلی شادی دارید فردا.
منم شادم به این خبر خوب.

عاطی شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 03:45 http://www-blogfa.blogsky.com

عاااشق دوتا تولد توو یه روووزم من(منو خواهرزاده مم هردو 7اسفندیم^_^)

چقققد ایده ی عروسک عاااالی بوووود

ایشالا ک مادر و فرزند(شبیه دیالوگای فیلما:دی)سالم و سلامت باشن
و پدر و خان داداش هم همینطور


:گل ل ل ل

پرگل شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 05:10

تبریک ویژه بابت تولد برادر مانی عزیز
امیدوارم هر دو زیر سایه پدر و مادر خوبشون و همچنین مادربزرگ های مهربون بزرگ شن و همیشه سلامت باشن

زهرا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 07:25

قدم نو رسیده مبارک باشه.زیر سایه پدر و مادر ،نامدار باشه الهی.مادر و نی نی هر دو سالم و سرحال این مرحله حساس رو سپری کنن.

دلارام شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 08:08

سلام/ احتمالا نینی کوچولو الان بدنیا اومده و یا دیگه چیزی بدنیا اومدنش نمونده انشا... که یه پسر سالم و تپل و باهوش و خوش اتیه باشه و مهربان خانوم هم حالشون خوب باشه و خیلی زود و راحت دوران نقاهت رو بگذرانند/ در ضمن خیلی خیلی به هردوتای شما تبریک میگم بابت این تصمیم گیری شجاعانه و عاقلانه تو این زمونه سخت

غرور و تعصب شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 08:30

به سلاممممممممممتی

مبارکککککک باشه به به قدم نو رسید مبارک

واقعاااا نمیدونم چی بگم فقط خیلی خیلی براتون خوشحالم

امیدوارم هرسال خوشبخت تر از سال قبل باشید

باران لاهیجی شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 08:46

الهی من فدای مانی کوچولوبشم
قربونش برم من کاش می شد صداشو برامون بذارید
امیدوارم که پسر نازتون هم به سلامتی بدنیا بیاد مادر و بچه سلامت باشن

سکوت شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 08:55 http://www.sokooteashena.blogfa.com

به سلامتی ایشالا. شدیدا منتظر شنیدن خبر سلامتی مادر و بچه هستیم. زودتر اطلاع بدین لطفا

رها شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 10:12 http://gahemehrbani. blogsky. com

مبارکه
بی صبرانه منتظریم...
تولد هر دو تا عزیز مبارکه
به ! بهار عجب فصل دل انگیزی است و چه عزیزانی توش متولد شدند.

رها شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 10:18 http://gahemehrbani. blogsky. com

یادت باشه که این واکنشها کاملا طبیعیند. فقط خواهش میکنم نشون بدید که درکش میکنید، نخواهید که ناراحتی و خشمداحتمالیش رو کتمان کنه. شک ندارم که همه چی به خوبی و خوشی پیش خواهد رفت.
التهابی دارم ... دل تو دلم نیست...

بانوچه شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 10:48

ان شاءالله که هر دو سلامت باشن، چقدر اضطراب ِ یه مرد برام جای سوال بود :دی الان دیگه حس کردم چطوریاس :دی
خب امروز همون نوزدهمیه ک دیروز ازش حرف زدین ما منتظر خبر هستیم که شما عکس مینی اسحاقی رو برامون بذارین :)
مانی جان رو از طرف من ببوسین
همگی سلامت باشین ان شاءالله.

نسرین شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 11:16

عززییزم...تولد مهربان جان و پسر کوچیتون مبارررررررررککک

س. ه شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 11:25

مبارکه پسر دوم من هم 15 اردیبهشت 89 بدنیا اومد-بینهایت آرام -مهربان و دوست داشتنیست.خواستم بگم اردیبهشتی ها واقعا بهشتی اند .تصور نمیکنید که چقدر برایتان عزیز و دوست داشتنی خواهد بود.به هر حال مبارکه ان شالله

خانم کوچولو شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:39 http://daftardastak.persianblog.ir

مبارک باشه. مانی شما تقریبا همسن دخترک ماست و من روند رشدش رو مثل دخترکم دنبال می کردم. و حالا فصل جدیدی از زندگی مانی داره شروع میشه.
همه چی به خیر و خوشی باشه انشالا

مرجان اکبری شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:54

لطفا به خانم مهربان بگید وقتی نوزاد رو توی بغل می گیرن واسه همه ی ما دعا کنن .
قدمش به سلامتی

امید شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 13:01 http://janeghazal.persianblog.ir/

مبارکه دادا. بسیار...
امیدوارم به خوبی و خوشی باشه.

حباب لامپ شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 13:25

ای جان...
امیدوارم همه چی خوب پیش بره...
جلو جلو قدم نورسیده مبارک

صبا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 15:04

چقدر جالب که روز تولدشون یکی میشه
انشالله بسلامتی بدنیا بیاد و قدمش خیر باشه،

مهشید... شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 15:50

قدمش پرخیر و آینده اش پر برکت برای خودش و شما پدر و مادر عزیز

نورا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 16:28

تولد مانی جان من که 13 خرداده تو یه روز چیه چی گفتم من البته اینکه من کنکور دارم هم بی علت نیست یقینا

رضوان سادات شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 17:14

چه خبر بابک خان
منتظریما!!!

آزاده شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 17:42

امروز صبح اولین دعایی که به زبونم اومد سلامتی برای مهربان و پسرش بود..
امیدوارم همگی سلامت باشید.

پروین شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 19:25

الااااهی فدای مانی عزیزم بشم. که رقیبش رو کتک میزد روز اول
خودش داششششی بزرگ میشه و با داشی کوچیکش خونه اتون رو پر از مهر و شادی میکنند.
الآن دیگه گل پسر عزیزمون به دنیا اومده. عکس قشنگش را هم به لطف الههء مهربان دیده ام. الهی که قدمش پر باشد از خیر و برکت
مهربان عزیزمان را ببوس

پروین شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 19:25

میگم
حالا عاشق عروسکه نشه فکر کنه داشی عزیزش میخواد جای اونو بگیره؟

رضوان سادات شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 20:10

برادر کجایی؟؟؟یه خبر بهمون بده خب!!!

خورشید شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 21:10

الآن یعنی اومده نی نی

لژیونلا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 21:26

قدمش خیر باشه... امشب خواهد گذشت و به یکی از خاطره انگیزترین شبهای عمرتان تبدیل خواهد شد....

وانیا شنبه 19 اردیبهشت 1394 ساعت 22:02

ایجان به این دوتا داششششششششششی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد