جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

تعبیر خواب

دیشب خواب عجیبی دیدم . خواب دیدم یک مهندس پیر چینی هستم که آسمانخراشی ساخته ام انقدر بلند که از آن زیر که نگاهش می کردم نوکش بالای ابرها گم شده بود . یک چیزی شبیه لوبیای سحر آمیز وقتی قد کشید و رفت بالا . همانطور که توی خواب داشتم به زبان چینی به خودم افتخار می کردم یکهو کارگرها مثل بروسلی شروع کردند به گودا گودا کردن و جیغ و داد و فرار . آسمانخراش فرو ریخت و من بدون ترس ایستادم و آوار شدنش روی سرم را تماشا کردم . صبح سری به سایت های تعبیر خواب زدم . تعبیر خواب ابن سیرین . تعبیر خواب یوسف پیامبر . تعبیر خواب امام جعفر صادق . ولی متاسفانه در هیچکدام هیچ تعبیری نه برای مهندس چینی داشتند نه برای آسمانخراش .
نظرات 3 + ارسال نظر
رضوان سادات پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 08:17

ان شاء الله که خیره مهندس چینی

چوچانگ . یعنی ممنون

شادی پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 12:15

بنظرم تعبیرش اینه که خواهشا شما سراغ ساخت و ساز نرو.....
ممنون.....................

آری سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 02:36 http://ary-f.blogfa.com

اه خوابها هم چینی شدن.؟...جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد