جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

اوس اسمال نوشت(۶)

با آقا نادر یکسال پیش خیلی اتفاقی توی یک مهمانی آشنا شدم . تهیه کننده تلوزیون بود و برحسب ادب با هم شماره تلفن رد و بدل کردیم . توی این یکسال دو سه بار من به آقا نادر زنگ زدم و یکی دوبار هم آقا نادر به من . در مورد مسائلی که ربطی به شغل آقا نادر نداشت . شماره اش را توی گوشی nader producer ذخیره کرده ام اگرچه نادر دیگری در دوستانم ندارم اما اینکه توی دفترچه تلفنم یک نادر پرودیوسر وجود داشته باشد لااقل به خودم حس مهم بودن می داد . یکماه پیش  که گوشی جدید خریدم تمام شماره ها را سیو کردم توی سیمکارت و خود به خود همگی آمدند توی گوشی جدید . اما نمیدانم چطوری شد که همه اسامی نصفه و نیمه آمدند . محسن باقرلو شد mohsen bagher و محمد جعفری نژاد هم شده mohamad jafar و سعیدی صابخونه شده saiedi sab و کلا همه اسامی را از انتها قورت داده و ایضا نادر پرودیوسر هم با حذف er آخرش شده nader produce.

امروز بعد از ناهار یک گوشه ای ولو شده بودم و چرت می زدم  . گوشی را زده بودم به شارژ که اوس اسمال داد زد :مهندس گوشیت زنگ میخوره . 

خواب آلوده پرسیدم : کیه ؟

اوس اسمال هم نگاهی کجکی از سر تعجب به گوشی انداخت و با انگلیسی شکسته بسته اش بریده بریده گفت :

  نادرِ .... پرروِ .... دیوث .

نظرات 7 + ارسال نظر
دل آرام پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 18:17 http://delaramam.blogsky.com

:خنده
عالی بود

رسوای عالم پنج‌شنبه 10 دی 1394 ساعت 18:27


عالی بود

فائقه جمعه 11 دی 1394 ساعت 05:50

سلام
بسیار جالب بود مدت ها بود حتی به جک ها هم نخندیده بودم اما از این مطلب شما شاد شدم
دست شما درد نکنه
همیشه پویا باشید

نیره جمعه 11 دی 1394 ساعت 14:53

خنده:

مونیکا شنبه 12 دی 1394 ساعت 00:37

خیلی جالب بود... سپاس...

رضوان شنبه 12 دی 1394 ساعت 08:25

ممنون بابت اوس اسمال ها.
عالی هستند

ارادت

یک زن شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 12:38 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

جالب بود اسمال آقا هم دنیایی داره واسه خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد