جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

چش بادومیای سنگدل

انیمیشن های ژاپنی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی سه بار دست به دست هم دادند تا من شکست عشقی بخورم .


دفعه اول وقتی فهمیدم جولز و جولی دوقولوهای افسانه ای با هم خواهر و برادر نیستن . این همه مدت وقتی دست همدیگرو می گرفتن و جرقه میزد من به هوای اینکه با همدیگه محرم هستن باورشون میکردم ولی همه اون جرقه ها حروم بود .


دفعه دوم وقتی فهمیدم  اون خانومه توی میتی کومان خاله  واقعی سگارو و زومبه نیست . بلکه یه گیشاست که اومده در خدمت داداش کایکو و تسوکه و میتی کومان باشه . 


دفعه سوم هم سریال از سرزمین های شمالی . می خواستم بگم که آرزو داشتم خاله کیکو هم خاله واقعی هوتارو نباشه و با گورو ازدواج بکنه ولی خب ایندفعه راستی راستی خاله واقعی بود  . 

 الان که اسم سریال رو تو ویکیپدیا سرچ کردم فهمیدم که پخش این سریال تا سال ۲۰۰۲ تو ژاپن ادامه داشته و ما فقط ۱۲ قسمتش رو دیدیم .حسابی حسرت خوردم .

نظرات 3 + ارسال نظر
مونیکا جمعه 25 دی 1394 ساعت 21:34

منم عاشق سریال از سرزمین های شمالی بودم...هنوز وقتی اهنگش رو میشنوم...حالم عوض میشه...

محبوب دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 00:47 http://a-tree.blogsky.com

میخاستم یک مورد هم من بگم اما دیدم سه شکست عشقی رو چهارتا نکنم بیشتر ثواب داره. ثواب؟ صواب؟ سواب؟

آنا دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 03:27

دیدن فیلمای چش بادومیا خیلی دلتنگی آوره خیلییی،اه ه ه.دلم تنگ شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد