جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

پرنده شدن

دیشب خواب دیدم یکجایی هستم که اصلا برام آشنا نبود ولی تو خواب میدونستم که نزدیک خونه خودمون بودم . زمین سفت بود ولی شده بود مثل ترامپولین . بالا پریدم و غیر عادی ، خیلی بیشتر از یک پرش معمولی بالا رفتم . پایین که اومدم این قضیه تکرار شد و خودم از این اتفاق هم ترسیده بودم هم شدیدا هیجان زده بودم . پرش سوم و چهارم دیگه منو برد بالای بالا . داشتم عملا پرواز می کردم . خیلی سبک خیلی باحال انگار یک عمر پرنده بودم بدون بال مثل پیتر پن . حتی سایه خودم رو روی زمین می دیدم . حتی از شوق برای چند تا آدم که روی زمین بودند فریاد کشیدم . عجیب بود . منو می دیدن ولی از پرواز کردنم تعجب نمی کردن . انگار که پرواز کردن من براشون عجیب نباشه . افسوس به جای اینکه از پروازم لذت ببرم داشتم غصه زمین نشستنم رو می خوردم . نگران بودم با این هیکل اگه محکم بخورم زمین حتما یک جاییم میشکنه . همینطوری دور زدم تا یه دریاچه کوچیک خیلی آبی پیدا کردم و شالاپ خودم رو انداختم تو آب .


موقع ناهار یاد خواب دیشبم افتادم و  به این فکر کردم که شاید اون پرنده ای که امروز بالای سر ما پرواز میکنه و از پرواز کردنش تعجب نمی کنیم یه آدمی مثل من بوده که امروز صبح از خواب بیدار نشده چون توی خواب دیشبش ، لذت پرواز رو به دوباره نشستن ترجیح داده .


نظرات 1 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 21:25 http://delaramam.blogsky.com

خیر باشه ایشالا
نمیدونم چرا یاد اون پستت افتادم که خواب دیده بودی داری میرقصی...
ایشالا که خیره این حس پرنده شدن و پرواز و فرود در آب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد