جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

TOP 10 - مرداد ماه ۹۰

سلام علیکم ... 

همانطور که خدمتتون عرض شد انتخاب TOP 10  مرداد ماه هم در نحوه انتخاب پست ها 

هم در نحوه برگزاری و اجرا و هم در تبلیغ و اطلاع رسانی ایرادات زیادی داشت 

اینکه چطور میشه این ایرادات رو مرتفع کرد بر می گرده به لطف شما 

یعنی باید راهکار مناسب پیدا کنیم برای رفع این مشکلات 

اینجا از همه دوستانی که خواستار تمدید زمان رای گیری بودند عذر خواهی می کنم 

و قول میدم برای شهریور ماه طوری برنامه ریزی کنیم که برای خوندن لینک ها به مشکل برنخورند 

از اونجا که تعداد پست هایی که بیشترین رای رو آوردند به ۱۰ تا نرسید 

۹ تا پست برتر مرداد ماه از نظر شرکت کنندگان در این نظر سنجی به ترتیب زیر اعلام می شود : 

 


پست منتخب شماره ۱ : 

محله کودکی هایم از چشم بادبادک 

وبلاگ ابر چند ضلعی 

نویسنده : حمید باقرلو  

تعداد آراء : ۱۱

 


پست منتخب شماره ۲: 

از دریا رد می شویم ...

وبلاگ ابر چند ضلعی 

نویسنده : حمید باقرلو  

تعداد آراء :۱۰

 


پست منتخب شماره ۳: 

این پست هله پوچ است 

وبلاگ روزنوشت های محسن باقرلو 

نویسنده : محسن باقرلو  

تعداد آراء : ۹

 


پست منتخب شماره ۴: 

پری بچگی هایم ... صد تومنی امامی ...

وبلاگ برای فردای حافظه ام 

نویسنده : وانیا 

تعداد آراء : ۸

 


پست منتخب شماره ۵: 

شمع نسوخته ... دل من سوخته ...

وبلاگ آریایی ها 

نویسنده : آناهیتا   

تعداد آراء :۵

 


پست منتخب شماره ۶: 

قصه همیشه تکرار

وبلاگ ۶۰ درجه به راست 

نویسنده : کیان  

تعداد آراء :۵

 


پست منتخب شماره ۷: 

هر موشی شیر نیست

وبلاگ ساعت سپید شب 

نویسنده : سپید 

تعداد آراء :۵ 

 


پست منتخب شماره ۸ : 

تاب تاب عباسی ...

وبلاگ رستاخیز افکار غبار گرفته 

نویسنده : علیرضا 

تعداد آراء : ۵ 

 


پست منتخب شماره ۹: 

یک عاشقانه نا آرام

وبلاگ گل گیسو 

نویسنده : گل گیسو  

 


 

نتایج نهایی شمارش آراء : 

 

شماره

تعداد رای

شماره

تعداد رای

شماره

تعداد رای

شماره

تعداد رای

لینک ۱

۳

لینک ۲۰

۱

لینک ۳۹

۱

لینک ۵۷

۰

لینک ۲

۰

لینک ۲۱

۱

لینک ۴۰

۹

لینک ۵۸

۲

لینک ۳

۵

لینک ۲۲

۵

لینک ۴۱

۳

لینک ۵۹

۲

لینک ۴

۰

لینک ۲۳

۰

لینک ۴۲

۲

لینک ۶۰

۲

لینک ۵

۲

لینک ۲۴

۵

لینک ۴۳

۱

لینک ۶۱

۲

لینک ۶

۰

لینک ۲۵

۱۱

لینک ۴۴

۱

لینک ۶۲

۰

لینک ۷

۰

لینک ۲۶

۲

لینک ۴۵

۲

لینک ۶۳

۴

لینک ۸

۰

لینک ۲۷

۲

لینک ۴۶

۲

لینک ۶۴

۱

لینک ۹

۳

لینک ۲۸

۳

لینک ۴۷

۳

لینک ۶۵

۰

لینک ۱۰

۰

لینک ۴۸

۰

لینک ۶۶

۰

لینک ۱۱

۸

لینک ۳۰

۰

لینک ۶۷

۳

لینک ۱۲

۱۰

لینک ۳۱

۰

لینک ۴۹

۰

لینک ۶۸

۰

لینک ۱۳

۰

لینک ۳۲

۲

لینک ۵۰

۰

لینک ۶۹

۱

لینک ۱۴

۲

لینک ۳۳

۱

لینک ۵۱

۰

لینک ۷۰

۲

لینک ۱۵

۱

لینک ۳۴

۱

لینک ۵۲

۰

لینک ۷۱

۵

لینک ۱۶

۰

لینک ۳۵

۳

لینک ۵۳

۲

لینک ۷۲

۴

لینک ۱۷

۲

لینک ۳۶

۲

لینک ۵۴

۲

لینک ۷۳

۳

لینک ۱۸

۲

لینک ۳۷

۵

لینک ۵۵

۳

لینک ۷۴

۳

لینک ۱۹

۴

لینک ۳۸

۰

لینک ۵۶

۲

 

نظرات 98 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 23:56

محدثه دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 23:57

اااا!!!
من فکر میکردم تا ساعت 24 بود!!!!!

برم بخونم دونه دونه!!!!
خسته هم نباشید.

نینا سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:11

yani koshte un 1 done ray khodam hastam hahahha

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:16

دستت درد نکنه نازنین ... و خسته نباشی ...
ممنون از تو و از همهء بچچه ها ...
برای قضاوت کردن دربارهء این حرکت تازه باید اینو در نظر گرفت که همیشه قدم های اول برداشتنشون دل می خواد و اصلن نمیشه که پرفکت باشن ... مهم اون دل داشتنه س که تو داری بچچه !
بازم دمت گرم ...
ایشالا دوره بعدی قطعن خیلی بهتر خواهیم بود همه مون ...
بازم مرسی کیا جان ...

م . ح . م . د سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:16 http://baghema.blogsky.com/

میبینم باقرلو ها ترکوندن ها ...

من واسه تاپ 10 ایده داره ... ایده قبول میکنی ؟!

م . ح . م . د سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:21 http://baghema.blogsky.com/

معرفی لینک های جدید خیلی عالیه ...

الان چند تاشونو اصلن نرفته بودم وبلاگشون

خسته نباشی

رها سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:23

سلام

همگی خسته نباشین، مخصوصا شما آقا کیامهر!

من که لذت بردم (3تا آیکون گل)

ری را سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:23 http://ruzhaayebaaraani.persinblog.ir

سلام و خسته نباشید و یه تشکر ویژه بخاطر اینکه یه همچین زحماتی رو متقبل می شین
ولی یه سوال
بعضی لینکا حتی یه دونه رای هم نیاورده
یعنی حتی اون کسی که این لینک ها رو پیشنهاد کرده به پیشنهاد خودش هم رای نداده

مامانگار سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:30

...سلام کیامهرعزیز...
...متاسفانه نتونستم رای بدم...
...تبریک به همه تاپ های عزیز...
...ویک تبریک مخصوص به حمید چندضلعی که حقیقتا شایسته اش بود...

ارش پیرزاده سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:30

عالی بود خسته نباشی

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:32

مهم رای آوردن و تاپ شدن نیس ...
به مرگ خودم زر الکی و شعاری نمی زنم !
مهم اینه که با کلی وبلاگ جدید آشنا میشیم که ممکنه از خیلی هایی که مطلباشونو دوس داریم و فک می کنیم خدا می نویسن خداترن بی اونکه خیلی مخاطب داشته باشن ...
یکی از روشهای خود من برای اینکه دایره وبلاگ خوانی م محدود به دوستان نزدیک نشه اینه که یه وختایی صفحه اصلی بلاگ اسکای رو باز می کنم و از توی لینکای به روز شده اونایی که از اسمشون خوشم میاد یا فک می کنم ممکنه خاص تر بنویسن رو باز می کنم و می خونم و خیلی وختا لذذت می برم ... خیلی از لینکهای لینکدونیم رو هم همینا تشکیل میدن بدون اینکه روحشونم خبر داشته باشه از اینکه لینکشون کردم ...

کیامهر به ری را سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:34

از اونجا که بعضی دوستان ۱۰ تا لینک معرفی کردن
و فقط به سه تا رای دادند
چیز عجیبی نیست عدد ۰ جلوی بعضی لینک ها

فرشته سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:34 http://surusha.blogfa.com

ممنون کیامهر...خسته نباشی...

نفس کارت خوب بود ایراداش حل میشه به مرور...الان کلی بلاگ خوب میشناسیم...ممنون .

کیامهر سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:36

مرسی محسن
منم منظورم همینه
دوست ندارم توی یک دایره ۱۰۰ نفره ( مثلا )
دست و پا بزنیم
از بین این تاپ ها دو تا وبلاگ رو اصلا نمی شناختم
الان تو گودر اضافشون کردم تا هر وقت به روز شدن بخونیمشون

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:38

و بعد از همهء این حرفها
یه تبریک ویژه به اخوی چند ضلعی خودمان !
انصافن حمید اگه داداشمم نبود بازم همه پستهاشو می خوندم ... قلم و ذهن توو در تووی این بچچه معرکه س ...

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:40

دقیقن کیا جان ...
انقدررر از این وبلاگای شاهکار هست که اسمشونم نشنیدیم ...

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:46

سلاممم کیامهر
خدا قوت..اصل حرکت خوب بود ...ولی خوب من که دیگه زیاد حرف نمی زنم چون نظرم قبلن گفتم.ولی بازم اضافه می کنم مسلما با این نحوه انتخاب هر چه قدر هم سعی کنیم مسلما احساسات تاثیر گذاره و فرض بگیریم ۲ تا نوشته هر دو خوب باشه و عالی..ولیکن اونی رو که یک سال یا بیشتر وقته داریم می خونیم ناخود آگاه برامون فرق می کنه با اونی که بار اول می ریم..
به هر حال ممنون

ری را سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:54 http://ruzhaayebaaraani.persinblog.ir

چرا به فکر خودم نرسید
ممنون از شفاف سازی
لطف کردین

آناهیتا سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 00:56 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

کیامهر خان خسته نباشید
من با تاپ خیلی فاصله دارم
حالا حالاها باید بنویسم
انصافا بین این 74 لینک از من بهتر بسیار بود.
اگه به جای لینک شماره ی 3 لینک 60 بودم شاید 5 نفر هم دلنوشته ی منو نمی خوندن!
به هر حال مررررسی
حداقل زین پس حواسمون و جمع می کنیم برای بهتر نوشتن و در واقع احترام به شعور مخاطب...

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:04

یه راهکاری که به ذهنم میرسه اینه که
حالا که قراره تاپ ۱۰ ادامه پیدا کنه
خواننده های ثابت جوگیریات لطف کنن و
این قضیه رو یه گوشه ذهنشون نیگر دارن
و توی شهریور هر پست آسی که می خونن رو
یه گوشه ذهنشون یا روی کاغذ لینکشو یادداشت کنن ...

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:05

حتی میشه واسه این بخش جایزه هم گذاشت ...
واسه تشویق بیشتر
هم تشویق نویسنده ها و هم تشویق وبگرد ها !

آناهیتا سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:06 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

درضمن به حمید چند ضلعی تبریک میگم
درسته که کم می نویسن اما من تو وبلاگ هاشون ( هم پرشین هم اسکای ) پست بی حساب و کتاب ازشون نخوندم چون به جا می نویسن.برای دونه دونه مخاطب ها احترام قائلن و از کنار هیچ حرفی آسون رد نمیشن...کلا مهمان نواز خوبین.
ایده ها و فکرهای شاهکارشون هم جای خود داره.

الف سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:07 http://inspiration90.blogfa.com

سلام .. خسته نباشید

دست همگی درد نکنه

وانیا سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:07

سلام خسته نباشی کیامهر
وقتی میگم تو بزرگی نگو چه ربطی داره که دلم میخاد کله تو یه جا بکنم
ایده های نو و عالی
به نظره من تاپ 10خودتی کیامهر

محسن خان جان حرفت طلاست

حمیدجان قلمت محشره

کیامهر سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:07

فکر خوبیه
ولی منابع مالی جایزه از کجا تامین بشه ؟

کیامهر سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:09

وانیا جان
عزیز دل برادر
خودشو کنترل کن

مهرناز سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:09 http://amitith.blogfa.com

سلام جوگیریات
خیلی فکر خوب و با مزه ای بود .البته یه نگاهی هم به تاریخچه اش انداختم
بنده هم مث آقای باقر لو معتقدم وبلاگهای خوبی هستن که زیاد شناخته شده نیستن .حتی بعضیاشون برای اولین باره که به اسمشون به گوشم میرسه ولی حس می کنم نویسنده اش دست به قلمه
از پست از دریا رد می شویم خیلی لذت بردم

مریم همسفر شیرزاد سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:11

خسته نباشی کیامهر جان
اصل نو بودن و تازه بودن ایدست که این ایده خیلی عالی بود
حالا کم کم این ایده رو میشه پرورش دادو کلی نکته و آیتم جدید بهش اضافه کرد
ولی واقعا بعضی پستها خیلی خوب بودن و من بخاطر کم بودن تعداد انتخابها نتونستم بهشون رای بدم

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:19

میشه یه حساب بانکی ساخت
و همه مون ماهی یه مبلغ خیلی کم بریزیم واسه اینجور کارا ... جددن میشه ها ...
اگه بگم خنده ت می گیره کیا !
الان داشتم به این فک میکردم که میشه واسه اهالی بلاگستان یه صندوق قرض الحسنه راه انداخت و بعد از به حد نصاب رسیدن اعضا ( مثلن ۱۰۰ نفر ) با ریختن یه حق عضویت و شارژ کم در هر ماه ، ماهیانه قرعه کشی کرد و وام داد و اینا !!
مثلن فک کن نفری ده تومن در ماه بریزیم
طی صد ماه ! هر کدوم از این صد نفر می تونه یه وام یک ملیونی بگیره باهاش بره تایلند صفا کنه !!!

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:22

الان که حساب کتاب کردم دیدم نفر صدم هشت سال طول میکشه وامش در بیاد !
به عمر من یکی که قد نمیده !!
لذا من از همین تریبون انصراف میدم !!!!!

حمید سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:23 http://abrechandzelee.blogsky.com/

- قبل از هرچیز از تو کیامهر عزیز که بانی این حرکت شدی ممنونم...
و ممنونم از همه دوستانی که به ناقابل نوشته های بنده رای دادن...
باز هم تاکید میکنم که بدون سر سوزن تعارفی بین این لینکا نوشته هایی که خیلی بهتر از واسه من باشن زیاد بود...و این رای ها بیشتر از اینکه خوب بودن نوشته هامو نشون بده لطف بیش از حد دوستانم رو نشون میده! (آشناها که هیچی! ولی عذاب وجدان گرفتم چجوری اون دنیا میخوام توو چشم غریبه هایی که بواسطه این اول شدن روی لینک پستم کلیک کردن نگاه کنم! - آیکون "گریه حضار!")...

- ایراداتی که داره هم طبیعیه...بالاخره شروع کاره...
جسارته پیش شمایی که خودت خدای اینجور رای گیری ها هستی حرف ایده برای بهتر شدن برگزاری TOP 10 بزنیم ولی میزنیم ببینیم کی میخواد چیزی بگه!؟ (آیکون "عدم تعادل راونی!")...ولی از شوخی گذشته برای نحوه برگزاریش یه فکرایی توو سرم هست که وقتی کامل بشه برات خصوصی میذارم تا اگه به نظرت خوب بود برای شهریور ماه درنظر بگیریشون...

فرشته سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:26 http://surusha.blogfa.com

ممنون محسن خان...من عاشق ایده هاتون شدم رفت...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:29

( آیکون "گریه حضار!")...
لعنتی خییییییییییییییییییلی خوب بود !!

کیامهر سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:31

مرسی حمید
حتما نظرت رو بگو
محسن جان
فکر می کنم قضیه وقتی بره تو فاز پولی و این حرفا حرف و حدیثش زیاد میشه
منم از حاشیه متنفرم
اگه با جایزه در حد کتاب موافق باشی که می دونم نیستی از شهریور ماه یه کتاب برای نفر اول جایزه می خریم خوبه ؟

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:34

نه بابا چرا موافق نباشم !
( آیکون تو منو چجوری شناختی ؟!! )
خیلی ام خوبه ...
من کتابهای اسفند ماه رو میخرم که ماه تولدمه !
( آیکون یک متولد خود شیفتهء فراهانی ! )

وانیا سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:42

کیامهر کتاب حمیدو همین حالا بذار کنار

خودشو کنترل کن ینی کیو بگیرم الان؟دقیقا معلوم کن


بحث مالی منتفیه حاشیه اش زیاده اما خداییش باقرلوها هم خدایه ایده انا
مثلن باقرلویه اعظم یا حالا اکبر منظورم محسنه؟(محسن)
درجا فکر خوب خوب میکنه
باقرلویه اصغر یا همون حمیده(حمید) هرچی گشتم نفهمیدم اعظم کچیکش چی میشه
حمید هم ایده داره اساسی
اصلا رشته کلام از دستم خارج شد نفهمیدم چی میخام بگم

حمید سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:43 http://abrechandzelee.blogsky.com/

- با طناب این محسن نرو توو چاه کیامهرجان!...مگه همچین کاری الکیه!؟...شک نکن همچین حرکتی راه بندازی فردا به اسم دانه درشتهای مفاسد اقتصادی توو بیست و سی نشونت میدن! (تازه اگه شانس بیاری و نگن از طرف صهیونیستا اجیر شده بودی ارز مملکتو خارج کنی!)...

- به ما که رسید شد ماه بعد!؟ برادر من کتاب منو بده تا اینجارو به خاک و خون نکشیدم!...ترجیحا چاپ اول یکی از اینا باشه! :
خرگوش نادان و بلاگر قهرمان!..
چه کسی من را اول کرد!؟ (یا "من کجام!؟ اینجا کجاست!؟ این بچه رو کی دعوا کرده!؟")...
3000 نکته که زنان درباره مردان ندانند بهتر است!...
صد هزار نکته که مردان درباره جنیفر لوپز میدانند! (شمردم میگما!)...

Laahig سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:45 http://laahig.blogfa.com

1. آقا کیامهر خسته نباشین واقعا
2. تبریک به عمو حمید و امیدوارم که همیشه "تاپ" باشه تو همه ی مراحل زندگیش
3. تبریک به بقیه ی دوستانی که برنده شدن
4. خسته نباشید به همه ی بر و بچزی که وقت گذاشتن و شرکت کردن

مریم همسفر شیرزاد سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:46

آقا تکلیف پستای خودتون چی میشه؟
کجا میارینشون برای رای گیری و انتخاب؟

وانیا سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:48

این باقرلوها حواس نمیذارن برا آدم
حرفام یادم نمیاد

حمید من از الان تلاش ممیکنم برا ماهه بعد اگه این کتابا باشه

کیامهر سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:48

رو چشمم حمید
اون کتاب جنیفریه رو می خرم برات خوبه ؟
فقط اولش خودم باید یه تورقی توش بکنم
منظورم عکساشه

حمید سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:56 http://abrechandzelee.blogsky.com/

به وانیا! :
یه چیزی گفتم کیامهرو پیچونده باشم وگرنه این کتابا که مجوز نمیگیره خواهر من! (آیکون متاسفانه!")...

به کیامهر! :
ولی واقعا اگه میخوای یه چیزی بدی کتاب و اینجور چیزای بی خیر نده!...ازینجور سوسول بازیا خوشم نمیاد!...یه چیز درست و حسابی بده! (آیکون "بی سوات!")...مثلا یه دونه از این چندکاره ها که ماهواره تبلیغ میکنه بده! ازینا که همه کار میکنه و فقط کم مونده...لااله الاالله!...اگه گذاشتید یه امشب که تاپ شدیم مودب باشیم! (ولی این کلمه "تاپ" هم یجوریه ها کیامهر! دیدی میگن یارو خیلی چیز تاپیه!؟ فردا شر نشه برام!؟ )...

آناهیتا سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:56 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

3000 نکته که زنان درباره مردان ندانند بهتر است!...
واقعا هم ندانند بهتر است!
نصف شبی آدم و به قهقهه می ندازین!

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:57

اون کتابه عکس نداره بس که نکاتش زیاد و مهمه !

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 01:58

تاپ که بد نیست حمید جون !
تاپ و توپ نشنیدی ؟!
تالاپ تولوپ هم میگن البته !!

حمید سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 02:03 http://abrechandzelee.blogsky.com/

کیامهر هم این کامنتگاهشو رسما کرده محل فسق و فجور!...یهو سردرشو عوض کن نعوذبلله بذار پارک آب و آتش و خلاص دیگه!...ملت توو این شب عزیز کجاهان شما کجاهایید!؟...من که رفتم! (آیکون "24 ساعت عقب بودن!")...

وانیا سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 02:07

به تاپترین بانو
تاپ و دامن هدیه بدین

صورى سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 02:10

رای گیری تموم شد؟
اعصابتون اومد سر جاش؟
من از پناهگاه خارج شم؟

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 02:11

به تاپ ترین آقا
هم یه تاپ و دامن با محتویاتش !!

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 02:12

سلاممم
حمید خان ریا نباشه من کتاب بسی زیاد دارم(آیکون چه بی ربط)
خوب منظورم اینه حاضرم با جوایزتون عوض کنم جز آخری
به جای جنیفر اسم کتابش باشه هیو جاکمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد