جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

تولدم مبارک

امشب دوست ندارم به چیزهایی فکر کنم که می خواستم و نشد 

نمی خواهم به چیزهایی فکر کنم که نمی خواهم و می شود 

شما را نمی دانم 

ولی حس شب تولد برای من شبیه حس لحظه سال تحویل است  

که آدم تکلیفش با خودش معلوم نیست 

نمی دانی باید بخندی یا گریه کنی 

باید خوشحال باشی یا حسرت بخوری ... 

    

شاید خنده دار باشد ولی این چند خط بالا حاصل چند ساعت تایپ کردن و دیلیت کردن است  

باور کنید سخت ترین کار دنیا نوشتن یک پست برای خودت است . 

 

فردا تولد من است .   

و من از بین تمام آرزوهایم فقط یکی را بر می دارم و از بالکن اتاقم برای خدا می فرستم 

خدایا ! اگر توی این ۳۲ سال کسی را رنجانیده ام به من فرصت بده تا جبرانش کنم ... 

 

 

تولدت مبارک بابک اسحاقی ...

 

نظرات 123 + ارسال نظر

مبارکه...

مرسی داود جان

ان بهترین ارزوست

یادم باشه کادوی تولدت رو به بدم

باشه

مریم جمعه 22 مهر 1390 ساعت 20:50

یه تبریک از طرف یه خواننده خاموش . ..
توی اعترافات مهربان اعتراف کردم که با فیل* تر شدن جوگیریات افسرده شدم...
این بار دومه که نا خوداگاه مینویسم ...

تولدتون مبارک ....
ارزومند ارزوهایت

مرسی مریم جان
لطف داری

فرزانه جمعه 22 مهر 1390 ساعت 20:52 http://www.boloure-roya.blogfa.com

تولدت مبارک (آیکون گل و کادو)
امیدوارم که همه سالهای در پیش رو توام با سلامتی و دلخوشی باشه.

مرسی فرزانه جان

رعنا جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:06 http://rahna.blogsky.com

تولدت مبارک ..
ارزو میکنم همه ی ارزوهات خیلی زود براورده شن ..

ممنون رعنای عزیز

عاطی جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:12



پس بلخره شما هم بدنیا امدید!:دی

شدیدن مبارک!و ایشالا ب آرزووهاتوون برسید!


بقول ی بنده خدایی!من نمی دوونم زمانه تولد ی سال ب عمر آدم اضافه می شه!یا ی سال کم می شه!


خیـــــــــلی تولدت مبارک!

مرسی عاطی
فرقی نمی کنه

اقدس خانوم جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:14 http://aghdaskhanoom.blogsky.com/

تولدتون مبارک
بهتره که ادم تو شب تولدش خوشحال باشه چون نشونه اینه که فرصت دوباره تولد رو داشته ... فرصت جبرانی که می خواید

مرسی اقدس خانوم
منم خوشحالم از این فرصت

گلنار جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:22

چرا سخت ترین کار دنیا باید نوشتن از وجود نازنین خودت باشه؟از خودت با لذت بنویس همونطوریکه با مهرت به دیگران لذت میدی ...و مطمئن باش این نه منیت هست و نه خودشیفتگی..این هدیۀ توست به تو .

توئی که خانه ات گرم است به همدلی و مهر و امید و شور زندگی و خوشحالیم که هستی .


زادروز میلادت مبارک
نگاهت درخشان
لحظاتت ناب.






یه دنیا ممنون گلنار
مرسی از اینکه همیشه اینجا هستی و کامنتهات بهم دلگرمی میده
ممنون از محبت همیشگیت خواهر گلم
امیدوارم شایسته اینایی که گفتی باشم

هیشکی! جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:36

سلام پدری
هزار سااااااال زنده باشی عزیز
امسالگی ات مبارک

سلام دخترم
مرسی بابت تبریکت

فرشته جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:36 http://surusha.blogfa.com

تولدت مبارک بابک جان...

امیدوارم امسال یه سال بی نظیر باشه تو زندگیت...اونقدر که تصورشم نتونی بکنی...

بعید میدونم کسی باشه که از تو رنجیده باشه...برات سلامتی و عاقبت به خیری میخوام از خدا...

یه دنیا آرزوی خوب و یه سبد ستاره هدیه به یکی از بهترین بابک های دنیا...

یه دنیا ممنون از لطف و محبتت فرشته خانوم
تو خیلی خوبی و این اسم برازنده وجود نازنینته

فرگل جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:37


زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت
سالهای عمرت را با دوستانت بشمار نه با تعداد شمع های روی کیک تولدت . . .
تولدتون مبارک آقای اسحاقی

ممنون فرگل عزیز
به دوستان گلم افتخار می کنم

یکی جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:49 http://anna1367@blogfa.com

اینجا اولین باره که میام.
دوسش دارم.
تولد مبارک.

خوش اومدید
ممنون

امی جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:53 http://weineurope.blogsky.com

تولدت مبارک بابک عزیز، بالاخره این تقویم تولدانه اسم خودتون رو هم نشون داد .

به قول سهبا
کوزه گر تو کوزه افتاد

هاله بانو جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:57 http://halehsadeghi.blogsky.com/

تولدتون مبارک

مرسی هاله
لطف کردی

جزیره جمعه 22 مهر 1390 ساعت 21:59

امیدوارم روز تولدت که از دوساعت و خورده ای دیگه شروع میشه، از اولین ساعتش تا اخرین لحظه ش برات پر باشه از خبرای خوب، حسای خوب . خلاصه هرچیز خوبه ایه دیگه بابک.
از ته ته ته ته ته ته ته دلم برای تو و مهربان و بچه های ایندتونارزوی موفقیت و شادی و سلامتی و خوشبختی میکنم .نمیدونم چرا من اینقدر خوشحالم(ایکون کاسه ی داغتر از اش)

مرسی جزیره جان
خوشحالم که خوشحالی من باعث خوشحالی دوستانم میشه
من خیلی خوش شانسم

[ بدون نام ] جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:03

در ضمن بیا بگو اینایی که میگم چی بت کادو دادن:

مهربان بانو
حبیب
کوروش تمدن خسیس که ازش توقعی نیست چون همیشه اون به فکر تیغ زدن ملت(ایکون تلافی)
اوووووووووووووووووووم دیگه کیو بگم؟
ارشمیرزا
محسن خان(باقرلو)
(اگه اسم فرد دیگه ای رو هم میخای بگو تا به لیست اضافه کنم. بلکه تو رودروایسی گیر کنن و بت کادو بدن .خدا رو چه دیدی)

صبا جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:04

بله نوشتن و بیان احساسات نسبت به همچین روزی خیلی سخته

تولدتون مبارک

چیزی رو بهتر از آرامش و شادی نمیدونم،امیدوارم همیشه شادمان و در آرامش باشید.

ممنون صبای عزیز
امیدوارم شما هم همیشه شاد باشی

تیراژه جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:06 http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام
تولدت مبارک بابک
به اندازه ی تمام لبخندهایی که مدیونتم
به اندازه ی تمام رفاقت هایی که از دریچه ی حوصله ی تو داشتنشان را لایق شدم
به اندازه ی شکستن تمام بغض های فروخورده ای که چکیدنشان را وامدار قلمت هستم
به اندازه ی تمام حس های گفتنی و ناگفتنی
به اندازه ی همه ی خاطرات تلخ و شیرینم که حک شدند بر دیوار حضورت
و به حرمت کودکی زلالی که جاریست بر تار و پود بودنت برایت برآورده شدن یگانه آرزویت را آرزو میکنم
سالهای سال زنده باشی و سلامت در کنار عزیزانت
خدانگهدارت

نمی دونی چقدر این کامنتت خوب بود تیراژه
وقتی اینطوری از ادم تعریف می کنید اعتماد به نفس پیدا می کنم
مطمئن باش تمام لحظه هایی که نام بردی صد برابر بیشتر به خودم حس خوب و لذت داده
ممنون از کامنتت و تماست که یه دنیا خوشحالم کرد

جزیره جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:06

اون منم. داوود عزیز هم گویا برات کادو خریده، قربون دستت اونو هم بگو چی خریده
در ضمن من فقط یه جوون کمی کنجکاوم. نبینم بم بگی فضولا

اصلا من همه کادوهام رو میدم به تو
خوبه ؟

تلاش جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:09 http://hadafbozorgman.blogfa.com/

به به مبارکه تولدتون..
ایشالا آرزوتون بر آورده بشه..
و ایشالا تولد صدسالگی تون رو با همسر مهربانتون برگزار کنید..

مرسی تلاش عزیز
لطف کردی

نینا جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:11 http://taleghani.persianblog.ir/

تولدت مبارک. به همراه بهترینها برای شما

مرسی همشهری

پروین جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:12

چقدر آرزوت قشنگ بود.

تولدت مبارک!

ممنون پروین خانوم

من قربون داداش گلم بشم... ایشالا به هر چی میخوای برسی!!! من مطمئنا با این قلب مهربونت هیچکی نیس که از دستت ناراحت باشه!!یعنی امکان نداره!!!
تولدت مبارک بابک عزیزم!!!!!!

خدا نکنه
خیلی خیلی ممنون آبجی کوچولو

فاطمه شمیم یار جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:14

سلاممم
تولدت مبارک به اشد وضع...بابک عزیز

مرسی خانوم معلم

آوا جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:18

تولدتون
مبارک جناب
آقای بابک خان
جان اسحاقی.سرتون
سلامت..یه زندگی توام با
موفقیتهای زیادهمراه بامهربان
بانو رو واستون آرزومی کنم..امیدوارم
سال به سال به یک یک آرزوهاتون برسید..
و تو مدادرنگیای روزگار رنگ امییییییید واستون
همییییییییییییییییییییییییییییییییییشه پر رنگ باشه
ممنون به خاطرتموووووووووووووووووووووووووووووووم
لحظه لحظه های شادی که به هممون هدیه دااادین
و به خاطر تمووووووووووووووم معرفتایی که اینجا
به هممون یاد دادین ...الهی که تا دنیا دنیاس
به تموم خواستنی هاتون برسیییییییییید
از خدا واستون یه عمر با عزت همراه
با سلامتی وبهروزی رو خواستارم
پایدار باشیییییییییییییییییییید
وسرفرااااااااااااااااااااااااااز
استواااااااااااااااااااااااار
یاحق...

ای جان
عجب کامنت
خوشگل و کجکی
باحالی گذاشتی برام
آوای عزیز ... ممنون واسه
خاطر آرزوی قشنگت
و لطف همیشگی
تو به جوگیریات
پدرم دراومد
ادااااتو در
بیارم
آخ

جزیره جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:20

از نبود صابخونه (هست ولی رو سایلنته احیانا) سوء استفاده میکنیم و به لیست افرادیکه باید هدیه بخرن اضافه میکنیم:
هیشکی بانو: با توجه به اینکه دختریه جنابعالی هستن
دختری از یک شهر دور: با توجه به اینکه خواهریه شما هستن
نرگس بانو: یادم رفته بود ازش. الان گفتم اسمشو
م.ح.م.د: اون هم یادم رفت بگم بود
مامان باباتو هم که چون فضولیه نمیپرسم. من بچه مودبی ام
حالا باز اگه نسبت فامیلی ای کشف کردم تو کامنتدونی میام بت یاداوری میکنم بابک:دی

حالا که تعداد زیاد شد پشیمون شدم
نصف کادو هام مال تو

محبوب جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:21 http://mahboobgharib.blogsky.com

تو یکی از اون آدمایی هستی که من با دیدنش به آدما امیدوار میشم و می گم که هنوز خاکستر گرمی هست جایی ... تو از اونایی هستی که آدمو به وجود مهربونی و معرفت امیدوار می کنی... من برات تو روز تولدت بهترین ها رو آرزو می کنم و امیدوارم که به بهترین ارزوهات برسی و همیشه سالم و شاد و آرام باشی...
با اینکه نتونستم تموم اون چیزی که تو دلم هست رو بیان کنم... اما با بهترین آرزوها برا داداش گلم می گم که: تولدت مبارک

ممنون محبوب عزیز
اینا همش از خوبیته
لطف داری و یه دنیا ممنون
مرسی که یادت بود و زنگ زدی محبوب جان

محبوب جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:24 http://mahboobgharib.blogsky.com

یادم رفت بگم که از اینکه ادمی مثل تو به دنیا اومده و من دیدمش و یکی از بهترین دوستامه، خوشحالم ...
ممنونم خدا جون که بابک اسحاقی به دنیا اومد ...


منم از داشتن دوست گلی مثل تو خوشحالم
خوشبخت بشی ایشالا

مهرناز جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:30 http://amitith.blogfa.com

تولدتون مبارک جناب بابک اسحاقی . لحظاتون لبریز از شادی .

ممنون مهرناز عزیز
و همچنین

الف جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:32 http://www.inspiration90.blogfa.com

تولدتون مبارک آقا بابک .. ان شالله که همیشه سلامت باشین

مرسی الف عزیز

م . ح . م . د جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:32

با عرض سلام و درود فراوان ، خدمت برادر بسیجی ، مدیر فعال و اهل ولایت جوگیریات " برادر کیامهر " !
و با عرض تبریکات فراوان خدمت شما به مناسبت سالگرد تولدتان ، به عرض میرساند که ما تا شام نگیریم ول کنتان نیستیم !
شام هم کمتر از پیتزا باشد میزنیم خودمان و همه ی بچه های اراک رو درب و داغون میکنیم !
گفتیم که بدانید و آگاه باشید که خداوند با صابرین است !
و السلام علیکم و الرحمته الله و البرکاته !

با عرض سلام و تهیات و اینا خدمت برادر کپل سیجی
اگر شما اصفهانی هستید ما طالقانی هستیم داداش
بنابراین دلتان را صابون نزنید چون به بیرون روی مبتلا می شوید
البته این شام ندادن نه از سر خساست بلکه از سر لطف بود
کدام آدم عاقلی پیتزا میخوره بعد میره رو ترد میل میدوئه ؟
ها ؟
موید و منصور باشید در سایه الطاف امام زمان

صالی جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:33 http://afsonkhanomi.blogfa.com

تولدتون مبارک

چند ماه میشه که جوگیریات رو می خونم و دیدم دل خیلی هارو شاد کردین
امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه و سلامت باشین

مرسی صالی عزیز

م . ح . م . د جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:36

جدا از شوخی ، تولدت مبارک کیامهر ...

نمیدونم چرا امشب تو صدات اون انرژی همیشگی نبود ، نکنه کادو میخوای ناقلا ؟! میدونی که من اصالتن اصفهانیم ، پس کلن هیچی نخواه ، چه کادو چه ... !!

ایشالله همیشه تنت سلامت و لبت خندون باشه و کنار مهربان مثه همیشه زندگی شاد و خوشجلی داشته باشین و تولد سال دیگت همراه با یه پسر یا دختر کپلو باشه ... البته فکر الکی نکن ها ... قول نمیدم بیام خواستگاری دخترت

ممنون مملی جان
ما دختر به فامیل نمی دیم خیالت راحت

جزیره جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:37

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه به افتخار ضابخونه کیلی لی لی لی لی لی لی لی

تولد تولد تولدت مبارک، مبارک مبارک تولدت مبارک

وانیا جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:52

مبارکه ههههههههههههههههههههههه

مرسی وانیا

همیشه چراغ خاموش بودم اینجا ولی اینباررو دلم نیومد !
چراغو زدم که بگم تولدتون مبارک و دعای قشنگتون مستجاب!

مرسی سمیه
شما چراغو بزن
پول برقتون با من

م . ح . م . د جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:57

سمیه خانوم فکر نکنید فقط خودتون حسابدارید ها !

( آیکون آدم بی جنبه ای که تو عمرش 2 تا سند زده فک کرده داره میشه مدیر امور مالی !! )

جزیره جمعه 22 مهر 1390 ساعت 22:58

م.ح.م.د سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام

م.ح.م.د کادو چی خریدی برا بابک؟ چیه؟ پیتزا که مفت مفت نمیدن به کسی برادر

م . ح . م . د جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:01

سلام جزیره ...

اول این بهم بده ، تا منم بهش بدم ... پیتزا = کادو !

محسن باقرلو جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:03

تولدت مبارک رفیق ...
حتمن می دونی که من خیلی اهل تولد و تولد بازی نیستم ... ولی تو فرق می کنی ... از این نظر که همه مون رو توی روز تولدمون بارها و بارها نواختی به مهر و لطف و محبت زلالت ... اینه که توفیر داره و داری ... اینه که من خیلی مخلصتم و خیلی دوستت دارم ... کلیشه ایه ولی انصافن دنیا با وجود امثال تو جای بهتری میشه واسه زنده مانی ... لذا مرسی از مامان و بابات !

سلام محسن جان
خیلی خیلی خیلی ممنون
بارها گفتم و بازم میگم که حس من به تو مثل حس داداش کوچیک به برادر بزرگشه
من هرچه اینجا و تو این دنیای مجازی یاد گرفتم از تو یاد گرفتم و همه این دوستی ها رو مدیون تو هستم
خیلی دوستت دارم رفیق

خدیجه زائر جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:03 http://480209.persianblog.ir

اومده بودم شادی ام رو بخاطر تولدت و دیدن نامت تو تولدانه با خواننده هات تقسیم کنم که دیدم محبوب عزیز به شیوائی هر چه تمام تر همه ی ناگفته هامو بازگو کرد.می خوام بگم خدا رو شکر که شناختمت و هستی و ما رو دلگرم می کنی.زنده باشی و پایدار.........خوشبخت و عاقبت بخیر بشی و الهی برقرار باشی.به مهربان عزیزم هم تبریک مضاعف میگم برای داشتنت و اینکه همراه و هم نفس لحظه هاته...........

مرسی مادر خوبم
خوشحالم که سایه محبتتون بالای سر ماست
ممنون از تبریکتون و دعای مادرانتون

محسن باقرلو جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:04

کادوت هم به روی چشمای باباقوری م !
باشه طلبت تا وخت بغلت !!

آخ جون بغل

خورشید جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:06 http://khorshidejonoob1.blogfa.com

تولدتون مبارک آقا ... و آمین بلند برای رسیدن به آرزوی قشنگتون ...

مرسی خورشید خانوم

فسیل جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:07 http://www.fosil.blogsky.com/

تولدت مبارک آقا بابک
قشنگترین آرزویی که میتونستی رو کردی
حتما براورده میشه [:S023

ممنون دوستم

جزیره جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:07

در دو حالت می ارزه: یکی اینکه موادشو بخره و خونه درست کنه یا اینکه پیتزای ساده بخره اون هم مینی تازه. حالا تو که خوبی برادر این کوروش تمدنو اگه براش گوسفند بگیره بریون کنه باز همن کادو نمیده.(ادامه ی ایکون تلافی)

راستی یه چند تا دعا یادم رفت برا بابک کنم:
بابک جان الهی کوروش تمدن فدات شه
الهی پست اخرش اتیش بگیره
الهی اصلا وبلاگش فیلتر شه
الهی یه بار که از اداره آن شده اون هم شونصدتا وبو با هم باز کرده رئیسش ببینتش و شرمنده شه
ایشالله 120 ساله شی ننه بابک جان
(ایکون پیر زنیکه دنون مصنوعیاشو نراشته و داره برات دعا میکنه و با دست مشت شده تلپ تلپ میزنه خودشو.)
راستی کجا هست این کوروش؟

این پیرزنه خیلی باحال بود
در ضمن کورش خودش مدیرعامل شرکته خواهر
پس رئیس نداره که اخراجش کنند
مثل ما بدبخت بیچاره ها نیس که

م . ح . م . د جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:12

پشت سر همشهری ما حرف نزنید

درسته که پرسپولیسیه اما مهم تر اینه که همشهریمه !!

تیام جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:13

آقا تولدتون خیلی خیلی مبارک
ایشالا همه ی ارزوهای خوبتون براورده بشه.
عمر با عزت و طولانی همراه با سعادت و سلامتی و پول زیاد داشته باشید.

ممنون تیام
لطف کردی

لاهیگ جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:14 http://laahig.blogfa.com

تولدتون مبارک جناب اسحاقی.

بهترینها رو برای شما در کنار مهربان بانو و عزیزانتون آرزو می کنم.
همیشه شاد و پر از انرژی باشین

مرسی لاهیگ عزیز
و همچنین

جزیره جمعه 22 مهر 1390 ساعت 23:17

کی؟کوروش؟اراکیه؟
خودش میگه که بچه ناف تهرانه؟
شرمنده محمد جان. نمیشه. من الان به فکر تلافی کردن متلکاشم نمیتونم چیزی بش نگم. شما هم فرض کن که به گفته ی خودش بچه ناف تهرانه دیگه. تازه شم تو رو خدا بگین زودتر بیاد من جلوش بگم یکم خیالم راحت شه خو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد