جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

فراخوان رادیو جوگیریات

 

 

 

اگر خاطرتان باشد اولین شماره رادیو جوگیریات اردیبهشت امسال و به مناسبت هفتادویکمین سالگرد تاسیس رادیو در ایران اینجا منتشر شد .  

خیلی عجله ای و با کمترین امکانات سر و تهش هم آمد و اشکالات زیادی هم داشت . 

هزار و یک مشکل و مساله دست به دست هم دادند که هیچ وقت شماره دو رادیو جوگیریات کلید نخورد . اما بعد از فایل صوتی یکی از فاخته نوشت ها بدجور دلم خواست تا رادیو جوگیریات را ادامه بدهم . ولی قبل از شروع به کار خواستم این موضوع را با شما هم در میون بگذارم تا نظرات شما هم در رادیو شماره ۲ دخیل باشد . 

اگر حوصله و فرصت دارید در مورد بخش های رادیو جوگیریات اظهار نظر بفرمایید . 

فکر می کنید چه بخش هایی را می توان به آن اضافه کرد ؟ 

اصلا دوست دارید خودتان هم در آن شرکت کنید ؟ 

  

نظرات 47 + ارسال نظر

اول!!!

من میخونم براتوون میشه؟؟؟

بابک دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 22:30

بله فقط لباس مناسب تنت کن

م . ح . م . د دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 22:33

بخش ورزشیش رو بیشتر کنید

با تشکر

چشم از لباسای معزز ارسوی میپوشم!!!
نمیدونم زیاد رادیو گوش نمیدم رادیو اما قصه هاشو خیلی دوس دارم... مثلا یه قسمتی داشته باشه که یه داستان دنباله دار داشته باشه خیلی قشنگ میشه ها... اما اگه اینهمه فاصله نیفته بین رادیو ها...

محسن باقرلو دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 22:37

مگه ما علافیم هی نظر می گیری ازمون ؟!
فعلن همون مصاحبه رو که نظر دادیم بکن !!
( یعنی مصاحبه بکن ! انجام بده !! )

محسن باقرلو دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 22:38

دنیز جان معزز ارسوی که محجبه س طفلکی !
اگه راس میگی از لباسای شکیرا بپوش و بخون !!

والا اقا محسن من میخواستم لباسای ابرو گوندش رو بپوشم داداشم نذاشت!!!!

در ضمن من کاملا با حرف محسن خان موافقم...
اما چون شما زیاد علاقه دارین از این شاخه به اون شاخه بپرین من دیگه چیزی نگفتم!!!!

Chap dast دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:13

خب من همیشه این سوال برام پیش اومده ک چرا تو قسمت موضوعاتون رادیو فقط ی پست داشته!
من خعلی موافقم ادامه داشته باشه! تازگیا باز خون رادیوگوش کنیم زده بالا و همش تو گوشیم میرم قسمت رادیو!!!
هاله من گفتم آهنگ میخونم اعتمادبنفسمم بالاس تو اینجا اومدی تقاضای خوانندگی کردی؟؟:))))
خلاصه ک استارت دومشو بزنین ادامه ش پیشنهادی چیزی داشتیم میگیم حالا!!!
ولی علی الحساب وقتشو بیشتر کنین !!!:دی

جزیره دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:23

الان یعنی اون مصاحبه رو برای رادیو جوگیریات میخواستی؟

نظرام:
یه جاهایی خیلی اهنگ بی کلاما طولانی میشن، تا حدیکه دیگه خسته کننده میشه.
قسمت یاداوری خاطراتش خیلی جالبه ولی خب خیلی طولانی نشه لطفا

یک دقیقه یک کتاب، خب برای منی که اهل کتاب خوندن نیستم هیجانی نداره ولی مسلما دوستانی که طرفدارش باشن زیادن.ولی خب واقعا همون "یک دقیقه" خیلی مناسب انتخاب شده براش.


اهنگ انتخابی برای رادیوت کسل کننده ست، من یه دوره ی کوتاه رادیو گوش میدادم،همیشه برنامه هایی رو که اهنگاش شادتر بودو بیشتر دوس میداشتم ،یه برنامه ای بود روزای حمعه پخش میکرد خیلی دوسش داشتم سراسر برنامه شون پر از هیجان بود.


اخبار فوتبال:چه عرض کنم والا. یه کم زمانشو کمتر کن یا اینکه اصلا با چاشنیه طنز قاطیش کن، یعنی دوستان طنز نویس یه همتی کنن و متنای طنز بنویسن در مورد اتفاقاتی که در فوتبال افتاده و گوینده اونو بیان کنه

چند دقیقه با سیمین و باز خوانیه شعر: قسمت دوست داشتنی ای هست.
مثلا اینجا اهنگش ملایم باشه خوبه ولی قسمتهای دیگه نه ،نیاز به هیجان داره تا شنونده خسته نشه

با همه ی بی سر و سامانی ام
باز به دنبال پریشانی ام....
صدات برای شعر خوندن خیلی مناسبه

حتما از صدای مهربان استفاده کن. مهربان یه هیجان خاصی تو صداشه

یه قسمت بزار برای پخش اهنگایی که خونده شده، حالا قدیمی یا جدید، مثه همین کاری که اخر رادیو جوگیریات انجام دادی


ولی باز هم میگم خیلی اهنگای بی کلامت طولانی شدن .
رادیوت اصلا چاشنیه طنز و خنده نداشت،حتما تو رادیو 2 اینو لحاظ کن.فعلا همین دیگه

سیمین دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:27

رادیوی قبلی با توجه به اینکه اولین کار بود خیلی خوب بود.
بنظرم گزارش ورزشی نباشه بهتره
یه مصاحبه ی کوتاه و یه داستانک هم از یکی از دوستان قوی القلم( )اضافه بشه خیلی خوبه
فکر میکنم رادیوجوگیریات میتونه یه خاطره ی ماندگار برای سالهای دورمون باشه...

آوا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:27

ما کماکان نظر میدیم..اما بقول
جناب محسن خان جان اول
بیزحمت تکلیف مصاحبه
رو روشن بفرماییدبعد
ادامه ء ماجرا!بخش
ورزشیشم زیاااااد
نکنین بی زحمت!
اینم جهت
لجبازی باااااا
محمد خان
جان
یاحق...

کاسپر دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:32 http://kasperworld.persianblog.ir

من با اجازه ت باید اول اون رادیو1 رو ببینم بگوشم تا بعد بیام بگم چی به چیه ... فردا ایشالا ...

آوا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:37

یه چیز دیگه یادم رفت
بگم......اردیبهشت ِ
اردی جهنمِ امسال
...................
روحش شاد.....
روحش شاد....
دل ِ عزیزاشم
شاد.........
یاحق...

م . ح . م . د دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:49

کیامهر اینا دشمنای منن که دارن میگن ورزشی رو حذف کن ، بهشون گوش نکن

تیراژه دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:51 http://tirajehnote.blogfa.com/

یادمه اولین رادیو که منتشر شد من خونه ی عمه ام بودم
کنار پدربزرگم نشسته بودم و فایل رو گوش میدادم
پدر بزرگم پرسید رادیوئه؟
گفتم بله اقاجون. یه نوع رادیوی کامپیوتری
گفت ببین اخبار نداره؟ گفتم داره آقاجون.
رادیو کوچیک جیبیش که همیشه با اون رادیو گوش میداد خونه ی خودشون بود. همیشه سرگرمی پدر بزرگم رادیو گوش دادن و قران ختم کردن بود. رفتم از میز تلویزیون ضبط گنده ی چند باندی رو با سیم هاش جمع کردم اوردم تو اتاق کوچیکی که آقاجون توش خوابیده بود...گذاشتم رو رادیو پیام .. آقاجون با چشمهای بسته رادیو گوش میداد و من با هندزفری رادیو جوگیریاتو گوش میدادم
با خودم فکر میکردم اگه یه روز منم تو رادیو جوگیریات صحبت کنم بعد صدامو واسه آقاجون پخش کنم میفهمه صدای منه یا نه؟
عمه کلی باهام دعوا کرد که چرا ضبط رو اوردم تو اتاق.
فردای اون روز آقاجونمو بردن بیمارستان
اون شب آخرین باری بود که آقاجون به هوش بود و رادیو گوش داد. این تمام خاطره ی منه از رادیو جوگیریات که نفس شما ها باعث شد الان با اشک و غرور اون لحظه ها رو مرور کنم. برای همه ی اونایی که اون روز بهانه ی آخرین رادیو گوش دادن آقاجونم شدند آرزو میکنم تا همیشه نفس و دلشون گرم باشه. همین.

فاطمه شمیم یار دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 23:51

سلاممم
لایک به کامنت جناب باقرلو

آذرنوش سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 00:39 http://azar-noosh.blogsky.com

من گوش ندادم رادیو تونو ...اول برم اولی رو گوش بدم بعد میام نظرمو میگم

کودک فهیم سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 00:41 http://www.the-nox.blogfa.com

هیب هیب هورااااااا
هیب هیب هورااااااا
هیب هیب هورااااااا
آخجونمی جون رادیو
من شعر بخونمااااا

کودک فهیم سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 00:46 http://www.the-nox.blogfa.com

صبر می خوام برای تیراژه ی عزیزم و خانواده ی عزیزش...

فرشته سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 04:30 http://feritalkative.blogsky.com/

یکم رادیوتون غم داره انرژی مجری ها بیشتر باشه بهتره فکر کنم یه جوری باشه ادم دلش نگیره!!!
مثل برنامه صبح جمعه هم باشه خوبه

na30b سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 08:43 http://fosil.blogsky.com/

من تازه رادیو 1 رو گوش دادم خیلی باحال بود
فقط راست میگن اون قسمت ورزشی رو حذف کن

بابک سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:04

فقط به خاطر محمد یه رادیو ورزش می زنم

مژگان امینی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:41

مبارکه فقط بگو :کی به کار و زندگی ات می رسی؟

بابک سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 09:44

خداییش راست میگیا مادر جان

هاله بانو سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 10:13 http://halehsadeghi.blogsky.com/

آخ جونمی رادیو
کمک لازم داشتید من هستم
(می دونید که چایی هم خوب بلدم بیارم )

م . ح . م . د سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 10:51

هاله بانو جان برای سردبیر بخش ورزشی چایی لیوانی بیارید لطفن !

بابک سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 10:52

هاله جان فعلا یه تی به کف استودیو بکش
بعد چایی بیار

هاله بانو سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 10:54 http://halehsadeghi.blogsky.com/

امر دیگه ای نداری پسر حاجی ؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا تعارف نکنی ها

هاله بانو سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 10:56 http://halehsadeghi.blogsky.com/

ااااااااااااا آقای اسحاقی خوب یه دقیقه بشینید رو صندلیتون دیگه
همین الان کف رو تی مرطوب کشیدم راه برید لک می شه

فرشته سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 11:06 http://www.sursha.blogfa.com

تو هنوز تکلیف مصاحبه رو روشن نکردی ...!!

رادیو خوبه...یادمه یکم کش داشت...! کششو بی زحمت کم کنین...ورزشی داشته باشین...سینمایی هم داشته باشین..اخبار وبلاگی هم میتونه باشه...معرفی کتاب و فیلم..اما...
من فکر میکنم باید جنبه طنز بدی بهش..و کوتاه..دنیای الان و وقتای الان..کشش ندارن که وقت زیادی بذاری برای هر موضوعی...کوتاه و طنازانه...

با تشکر از وقتی که در اختیار من گذاشتین...!!

آرشمیرزا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 11:08 http://zartosht1350.persianblog.ir

یکی از مکاتبات کیاشاه و آرشمیرزا
در یک قسمت طنز تاریخی با صدای خودشان.

بابک سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 11:11

عالیه آرش
پایه ام شدید

صالی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 11:25 http://afsonkhanomi.blogfa.com

رادیو
اگه یه تایم کوتاه برای نمایش رادیویی باشه خیلی خوبه
فکر کنم هفته پیش بود پارک ملت نشون می داد که تو استودیو نمایش ضبط می کردن جالب بود. میشه در یه سطح ساده یه نمایش اجرا کرد یا نه؟مثلا دو تا گوینده یه نمایش اجرا کنن
شما هم که قلم خوبی داری متنش رو خودت بنویسی
نمی دونم میشه عملیش کرد یاکار سخت و زمان بری هست

رعنا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 11:58 http://rahna.blogsky.com

میشه هم به جای معرفی کتاب ، یه وبلاگ رو معرفی کنید و خود ِ نویسنده یکی از مطالبش رو بخونه ! یه همچین چیزی خلاصه :دی !
من آمادگی خودم رو اعلام میکنم ! ولی نه واسه گویندی ! :)))

زیبا! سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 12:24

این نشون می ده مهربان چقد خانومه.
ینی هر کی دیگه جای مهربان بود خفه میکرد اونی رو که هی کار متفرقه واسه خودش درست می تراشه.

وقت اضافه داری خودتو آماده ی خونه تکونی کن.

"اصن پاشو ظرفا رو بشور. نمی خواد می زنی می شکنی. یه جارو بکش به این فرشا.آینقد آشغال ریخته روش رنگ فرش معلوم نیست. نمی خواد تمیز جارو نمی کشی. خودم جارو می زنم. پاشو برو دو تا نون بخر. دیر برنگردی. طولش ندی. اصن نمی خواد بری. خودم بعد از جارو می رم می خرم"
این نقل قول رو معولا مادرم هفتگی تکرار می کنه. گفتم بدونی ب تو هم می چسبه. بله.

اشرف گیلانی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 12:33 http://babanandad.blogfa.com


بخوان به نام گل سرخ در رواق سکوت...

ممول سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 12:50

امروز داشتم شبکه میخوندم که از قضا به رادیوی اینترنتی رسیدم
و چقدر جالب همش میخواستم ببینم هست این رادیوی اینترنتی یکی از این کارا کرده یا نه که اومدم این پست و دیدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه کوچولو شاخ در اوردم

ممول سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 12:50

اقا بابک مصاحبه چی شد ؟

ری را سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 12:54 http://narenjestaan.persianblog.ir

من از بچگی دوست داشتم مجری رادیو بشم یه چیزی هم بدید من بخونم عین مجریا

علیرضا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 13:14 http://yek2se.blogsky.com/

هر چی که باشه خوبه فقط دیکلمه و داستان و این چیزا نباشه


ایده ی
آرش میرزا عالیههههه

میشه حتی با یه تیر یه چندتایی نشون هم زد
یعنی با همون طبان طنز و به قول آرش خان تاریخی
با ایشون تو رادیو میصاحبه کنید
فوق العاده جذاب میشه به نظرم

علیرضا سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 13:15 http://yek2se.blogsky.com/

طبان =زیان !!!!!
میصاحبه = مصاحبه !!!!!

دل آرام سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 14:48 http://delaramam.blogsky.com/

-نظر من اینه که اول از همه خیلی شاد و پر انرژی اجرا بشه

-دوم ، بخش ورزشی و شعر خونی (یا یک داستان کوتاه ) ثابت باشه .

-یک بخش طنز اضافه کنید حتما لطفا

-یک بخشی بذارید به اندازه یک یا دو دقیقه که هر سری از نوشته ها یا سروده های "خود بچه ها" با صدای خودشون توش اجرا بشه .(حالا میتونه طنز باشه ، اجتماعی و یا هرچی )

-از اشعار آرشمیرزا حتما استفاده بشه لطفا

-کمک هم خواستین من در خدمتم

عاطی سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 14:48



می شه با دوستایی ک شهرای دیگه ن و زبان و لهجه خاصی دارن!یا کلن هرکی ک با ی زبون دیگه می تونه صحبت کنه!:دی!مصاحبه کنید!ولی طنزو این چیزا ک گوش بدیم!:دی!و حتمن مشت محکمی می زنیم ب کسایی ک می خوان بین زبون ها و لهجه ها تفرقه بندازن!



فرشته سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 19:23 http://www.sursha.blogfa.com

ایده آرش خان معرکه است...

شازده کوچولو چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 20:38 http://www.shazdehkocholo.blogsky.com

لطفا بخش طنزشو کوروش خان انجام بدن
خیلی هم خشک و جدی نباشه برنامه هاش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد