جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

تبریک صوتی نوروز

 

اگر خاطرتان باشد پارسال همین موقع ها توی این پست بود که زنگ زدیم به چند تا از دوستان و تبریک عید گفتنشان را ضبط کردیم .  

امسال بعضی دوستان متاسفانه و بعضی هم خوشبختانه توی این فهرست نبودند . 

در عوض یک عالمه دوست خوب جدید پیدا کردیم که امسال صدایشان را خواهید شنید . 

 

 

 این پست تقدیم می شود به دوست خوب و داداش کوچولوی عزیزم :

-

علی ربیعی  

 

 ۲۹ اسفند روز تولد علی آقا است . تولدت مبارک گل پسر ... 

-

 

 


 ۱- عادل 

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲- علی ربیعی

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳- علیرضا

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۴- امیر حسین

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۵- آرش پیرزاده

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۶- آرش ناجی

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


امیر حسین زحمت کشید و به من زنگ زد تا من هم کنار شما در این بازی باشم ... 

 

 ۷- بابک اسحاقی

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۸- مهربان

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۹- بهروز

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۱۰- داود پورامینی

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۱۱- دکولته بانو

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۱۲- دل آرام

فایل صوتی تبریک نوروز  ۱ 

فایل صوتی تبریک نوروز  ۲ 

 


 ۱۳- دنیز

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۱۴- فرشته

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۱۵- فرزانه

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۱۶- حبیب

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۱۷- هاله بانو

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۱۸- محمد حسین جعفری نژاد

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۱۹- کورش تمدن

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۰- محبوب

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۱- مهدی عجمی

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۲- مامانگار

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۳- میثا

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۴- محسن باقرلو

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۵- نصیب

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۶- نیما

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۷- نینا

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۸- امید نقوی

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۲۹- رامین

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۰- سیمین

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۱- وحید

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۲- وانیا

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۳- کیانا

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۴- الهه

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۵- خانم زائر

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۶- مجید آقای دوست

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۷- مهدی پژوم

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۸- م.ح.م.د

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۳۹- فاطمه

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۴۰- احسان پرسا

فایل صوتی تبریک نوروز  

 


 ۴۱- مجتبی پژوم 

 - 

فایل صوتی تبریک نوروز

 


۴۲ - میلاد 

فایل صوتی تبریک نوروز ۱  

فایل صوتی تبریک نوروز ۲

 


۴۳- چپ دست 

- 

فایل تبریک صوتی نوروز 

 


۴۴- کودک فهیم  

فایل صوتی تبریک نوروزی 

 


امیدوارم سال ۹۱ به مراتب بهتر از امسال باشد . 

 

عیدتون مبارک

 

   

 

 

+ پیشنهاد می کنم فایل تبریک احسان پرسا را حتما بشنوید .  

++ به تیراژه عزیز هم پیشنهاد می کنم فایل دوم میلاد را بشنود ...  

 

نظرات 145 + ارسال نظر
امیرحسین... جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:03

اول

‌پرفسور کمیلی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:03

دوم

مجید جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:04 http://asme1982.blogfa.com

اول
برم پیام ها رو ببینم زود برگردم

جزیره جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:05

ما هم هستیم

Chap dast جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:06

به به ه ه بازم بازی وبلاگی
بریم گوش کنیم!!!!!!!!!!!!!!

جزیره جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:06

اخییییییییییییییی چند وقت پیش داشتم با دوستم صداها رو گوش میدادم که تبریک گفته بودن، خیلی کمتر بود تعداد دوستان.
خب برم گوش کنم

تیراژه جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:07 http://tirajehnote.blogfa.com

فایل دوم میلاد؟
چشم قربان

آذرنوش جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:14 http://azar-noosh.blogsky.com

میگفتید ما هم شماره میدادیم خووو
ایشالا سال دیگه . نت ما شارژنداره ایشالا ماه دیگه میگوشمشون.عیدتون پیشاپیش مبارک

نیما جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:16 http://akhare-khat.blogsky.com

چرا لینک آدم رو نمیذاری ؟ فدای مرام و معرفتت !

فرزانه جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:19 http://www.boloure-roya.blogfa.com

دست شما درد نکنه بسی زیاااااااااااد.
امیدوارم که سال دیگه هنرمند مشهوری بشی و از گمنامی دربیایی

‌پرفسور کمیلی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:19

دوستان من فردا و پس فردا مطب هستم اما بقیه ی روزا نیستم ... هرکی خواست زودتر بیاد وقت بگیره

فاطمه جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:19

سلامم
مجددا تشکر فراوان...ای وای من پشت تلفن تا به حال صدای خودم رو نشنیده بودم...این چه صدایی بود؟تازشم من از آشپزخونه دوییدم چه نفس نفس میزنم و ایضا حرفای تکراری..من عملا سر کلاس و حضوری همچین صدامون بیتره و جیغامون البت

بابک جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:22

خیلی هم خوب بود خانوم معلم

جزیره جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:22

کیف کردم با فایل دکولته بانو

تیراژه جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:23 http://tirajehnote.blogfa.com

میلاد جان
من تو چت هایی که با هم داشتیم هم اعلام کردم که هیچ گونه دلخوری ای وجود نداره..تاکید میکنم..هیچ گونه دلخوری ای..
شما همچنان دوست عزیز من هستی که مثل یک برادر بزرگتر مهربان و با احساسات پاک میشناسمش...
کمی رنجش خاطر بود که گذشت..باز هم تاکید میکنم که گذشت...
دوست دارم باز هم..حتی همین امشب هم کامنتهاتو اینجا ببینم..به خودت هم گفتم که چقدر چشم انتظارم که باز هم کامنتهای بلند و بالای تو رو توی جوگیریات یا وبلاگ سایر دوستان ببینم..
دوستی من و شما و دیگر عزیزان چیزی نیست که به یک شب به باد بره...
اگر چیزی به باد رفت یقینا دوستی نبوده...
و خودت خوب میدانی که هیچ حس دلخوری ساده ای هم نمانده چه برسه خدای نکرده به کینه و چیزهایی از این قبیل
شاد و موفق باشی دوست عزیزم

mohadeseh جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:25 http://shekofebaran.blogsky.com

man mohadese hastam az webloge fasle shokufe! az haminja eyde 91 ro b bachehaye blogestan tabrik migam! omidvaram sale khubi dashte bashin! labetun khandun,deletun shad bashe!
inam sedaye man bud! :D

آذرنوش جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:26 http://azar-noosh.blogsky.com

کاش میگفتید بچه ها تبریکشونو ضبط کنن وبفرستن اینجور ما هم شرکت میکردیم

امیرحسین... جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:27

سه دقیقه و سی ثانیه اونطرف با پنج دقیقه هم اینطرف جمعا میشه هشت دقیقه و سی ثانیه...
بی زحمت بابک جان هزینه اش را واریز کن و گرنه من امشب خوابم نمی بره

ریختم به شماره موبایلت

mohadese جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:28

khob man alan net nadaram, ba gushi miam,chejury gush konaaaammmmm!!!!??? :'(

tazasham ma 2sale injaiim,hishki nemige kharet b chand!!

hey vaaaayyyeee maaaannnn!!!

جزیره جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:29

کوروش تمدن کلا صداش از ته چاه میاد. تلاض میکنه بلند صحبت کنه ولی نمیرسه صداش به گوش ادم یا مشکل از صداشه یا گوشیش. یه گل ریزون کنیم براش یه گوشی بگیریم به مناسبت عید

mohadese جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:31

khob felan esmaro didam ta badan sedaharo gush konam!

like b cm e azarnoooooossshhhhh!!!

yechi mikhastam begam,yadam raft!!!

Chap dast جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:32

خیلی خوبه ه ه ه ه ... ماشاالله پر و پیمونم هس!!!:)))))
دل اونایی هم ک شارژ ندارن و شرکتشون هم گدا بازی در آورده و ترافیک هدیه نداده(شرکت ما ۳ گیگ ترافیک داد) دلشوووووون آب ( قایل توجه آذی:)))) )
امیدوارم قبض تلفنتوووووووونم کم بیاد:))))))
تولد علی هم پیش پیش مبارک ک ک ... با آرزوی بهترین ها براش...

‌پرفسور کمیلی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:33

امیرحسین !!!!

mohadese جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:33

jazireeeee!!!! :@

:D

ahan yadam umad! mikhastam begam k hame ashna budan, joz 3,4 nafar!

delam mikhad zudtar sedaharo beshnavaaaammmmm!!!!

جزیره جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:34

قربون میثااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا برم من
یعنی عااااااااااااشخشم

صالی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:35 http://afsonkhanomi.blogfa.com

دست شما درد نکنه که به یاد دوستانتون بودین
چند تا از فایل هارو گوش دادم جالب بود
امیدوارم همه سال خوبی داشته باشن

مرسی صالی
شما هم همینطور

مجید جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:36 http://asme1982.blogfa.com

دستت درد نکنه استاد ...
خیلی باحال بود ...

mohadese جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:38

Heyf k sharj nadaram!

vali haminqadr k baes shodam ba didane cm haye englisie man cheshm dard begirin,az samime qalb KHOSHHALAAAAAAMMMMM!!!

:D :D :D
Aykone ye dokhtare mardom azar! :-"

:d

جزیره جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:39

آخیییییییییی فک میکردم نصیب شیطون تر از این حرفا باشه


قربون خاااااااااااااااااااااهری ام بشم من الهی(اشک شوقه)
خاهریه نازنینم مقداری صداش غم داشت.قربونش برم منننننننننننننننننننننننننننننن

امیرحسین... جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:39

بابک چرا تو همه فایل ها صدای تو هم هست؟!؟!؟!

[ بدون نام ] جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:40

Heyf k sharj nadaram! vali haminqadr k baes shodam ba didane cm haye englisie man cheshm dard begirin,az samime qalb KHOSHHALAAAAAAMMMMM!!! :D :D :D Aykone ye dokhtare mardom azar! :-" :d

نیما جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:45

آقا یه سوال، این کودک فهیم هیچوقت بدون شعر صدا ظبط نمیکرد !!! چرا شعر شعر نخوند !!!!!

‌پرفسور کمیلی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:45

آقا بهاری چیزی نصیبتون شد ما رو هم خبر کنید

فرشته جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:46 http://www.houdsa.blogfa.com

خسته نباشی بابک جان...

مهربان؟؟؟ من کلی ذوق کردم واسه تو و اون ذوقت....
نمیشه ما هم ببینیمت؟

جزیره جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:49

به به حاج اقا پژوم چه انرژی داره تو صداش. اصلا ادم کیف میکنه صداهای پرانرژی رو میشنوه. سلامت باشن انشالله


درمورد فایل محمد هیچی نمیگم اصلاشورشو در اورده،میخای تبریک عید بگی نه فوتبال. ایشالله سپاهان بزنتتون

کودک فهیم جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:50 http://the-nox.blogfa.com

تولد علی عزیز رو پیشاپیش تبریک میگم.ایشالا به همه ی آرزوهای خوبش برسه.

کودک فهیم جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:51 http://the-nox.blogfa.com

ممنونم بابک جان از اینکه به یادم بودی.
خیلی خیلی خیلی برام ارزشمنده وقتی دوستهام به یادمند.

رها- مشقِ سکوت جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:54 http://mashghesokoot.blogfa.com/

مدت زیادی نیست که با این جمع آشنا شدم اما خوشحالم که صدای دوستان رو میشنوم، امیدوارم برای همه ی عزیزان، روزهای خوشی در انتظار باشه

امیدوارم که شما هم سال خوبی داشته باشید

جزیره جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:54

فصل بهار بهانه ی خوبیه برای از بین رفتن کدورتها


ایشالله تو فصل نو شاید نو شدن دوستیها باشیم...

کودک فهیم جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:55 http://the-nox.blogfa.com

یکهویی اتفاق افتاد من اصلا یادم رفت شعر بخونم.
شاهنامه رو گذاشته بودم کامل براتون بخونماااا نشد(قابل توجه نیمای عزیز)
اصلا یادم رفت احوال سالی رو بپرسم
آخه چرا من رو در این موقعیت قرار میدید؟کیه؟کیه؟

نیما جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 22:57

منصوره، خداییش من گفتم تو باز میای شعر میخونی !

اما خدا رو شکر که بابک، یه دفعه بهت زنگ زد ! اصلن فکر نکنی که صدات خوب نیست. اصلن... فقط شعرا به صدات نمیخوره !

جزیره جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:01

چپ دست...عزییییییییییییییییییییییییییییییییزم

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم، قربون مهربان برم من. جااااااااااااااااااانم خداچقدر انرژی داره مهربان جاااااااانم.اصلا ذوق زده شدم
چرا اخرش که حرف از چایی گذاشتن شد یهو صدات لحنش عوض شد بابک جان؟

کودک فهیم جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:01 http://the-nox.blogfa.com

فکر کنم باید به جای نیما بنویسی آلن دلون

نیما جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:02 http://akhare-khat.blogsky.com

راستی بابک جان... خیلی ممنون و مرسی. سال قبل که مسافرت بودم و صدای بچچه ها رو نشنیدم، خیلی حواسم اینجا بود... خوشحالم که امسال هم دوباره همچین جمعی بود ! خیلی گلی ! لینک ما رو هم این گوشه کنارا ثبت کن برادر... بذار یکم وبلاگت خاکی بشه ! (آیکون پررویی تمام)

نیما جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:03

منصوره، صدای مرد باید آلن دلونی باشه !

جعفری نژاد جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:05 http://www.jafarynejad.blogsky.com

سلام

ممنون قربان

خاطره شد ، خوب خاطره ای هم شد

بازم یکی طلب شما ...

قربان شما دوست جان

عاطی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:06



بسیااااااااااااااار عالی ی ی ی ی

کاشکی نت تمام نشه تا من همه رو بشنوم!:دی ی ی

عیدتون مباااااااااااااااااارک همگی ی ی ی

تولد علی هم مبارک!

عید شما هم مبارک

فرشته جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:08 http://www.houdsa.blogfa.com

هفته اول عید ظاهرا قراره بریم قم؟؟!!

فرشته جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:10 http://www.houdsa.blogfa.com

مرسی امیرحسین...

امیرحسین... جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 23:12

دقیقا بابت چی مرسی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد