جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

بهترین عیدی

گاهی کلمه ها توانایی بیان احساس آدم را ندارند . 

چند تا از دوستان خیلی خیلی عزیزم محبت کردند و یک هدیه دوست داشتنی به من دادند  

بهترین هدیه ای که توی این سه سال وبلاگ نویسی گرفتم  

و تا عمر دارم محبتشان را فراموش نخواهم کرد . 

 

اینجا را ببینید ... 

 

مرسی فرزانه 

مرسی دنیز 

مرسی جزیره 

مرسی آذرنوش 

مرسی رها 

مرسی صالی 

مرسی گل گیسو 

مرسی محدثه 

مرسی محمد 

مرسی آقای دکتر دیادیا بوریا  

مرسی هاله 

مرسی منصوره 

مرسی عاطی و رضا 

مرسی مهربان 

مرسی مامانگار 

مرسی کورش و هلیا 

مرسی سهبا 

مرسی کاسپر 

مرسی نصیبه 

مرسی جعفری نژاد 

مرسی ایلیا 

مرسی حبیب  

و یک دنیا ممنون چپ دست عزیز

 

 

+ امشب یک سورپرایز بزرگ دارم ... 

 

نظرات 37 + ارسال نظر
مریم نگار یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 12:40

اووووووووووووووووووووووول...
قابل تو عزیز را نداره..
...حداقل کاری بود برای تشکر از محبتهات بابک جان..
سال خوبی داشته باشی...

کودک فهیم یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 12:43 http://the-nox.blogfa.com

هدیه ی کوچیکی بود برای دل بزرگ و دریایی یک شازده کوچولو....
امیدوارم تا دنیا دنیاست همه با هم دوست باشیم و در کنار هم.یکی از آرزوهای سر سفره ی هفت سین امسال من همینه...

لطف داری منصوره

بابک یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 12:48

محبتتون فراموشم نمیشه
نمیدونید چه حس خوبی داشتم دیشب
حس قدیس های روی ابرها رو داشتم
عین سنت کیامهر قدیس

مریم نگار یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 12:55

همونه پس بابک جان..تو بودی ابرارو لگد کردی که حالا داره مشهد یه برفی میاد دیدنی !!
...زمستون همچین برف شدیدی ندیده بودیم...
..نعمته..خداروشکر بسیار...

کودک فهیم یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:30 http://the-nox.blogfa.com

من خیلی سورپرااااااااایز دوست داااااااااااااااااااااااارم.
خدایا کی امشب میشه

جزیره یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:31

سورپرایزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
وااااااااااای بچه تون به دنیا اومد اااااِ بچه ای تو راه نبود که
رفتی سرکار؟خب کارهم که داری،ازدواج هم که کردی،خونه و ماشین هم که الحمدلله داری ،پس سورپریزت چیه خب؟

خواهش میکنم برادر جان،قابل شما و مهربان بانو رو نداشت. ذره ای بود در برابر دریای زحمات شما برای این مجازیستان

جزیره یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:34

رادیو جوگیریات داریم؟

همگی برای عید دعوت شدیم خونتون؟

میخای برامون عیدی بفرستی؟دستت درد نکنه راضی به زحمتت نیستیم به قران، با من نقدی حساب کن.

دیگههههههههههههههههههههههههههه،دیگه فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه

نیما یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:44 http://akhare-khat.blogsky.com

واقعا کار قشنگی بود و دست همه ی دوستان دردنکنه...

بابک جان،
سالی که گذشت، من چندین دفه واسه ی تو مزاحمت ایجاد کردم و هیچوقت نتونستم درست و حسابی ازت تشکر کنم... یعنی اون بزرگواری هایی که تو انجام دادی رو فکر نکنم بتونم جبران کنم... به هرحال با همین کلمات ناقص و از همین جا میخوام که از خودت و همسر مهربانت تشکر کنم...
روزی که محمد لینک وبلاگت رو بهم داد اصلن فکر نمیکردم که با همچین آدم نازنینی آشنا بشم... امیدوارم مزاحمت های گاه و بیگاهم رو ببخشی...

راستی دلم نمیاد حرف از محبت های تو بزنم و از دوست نازنینت هم تشکر نکنم... کوروش (ماهی پز) و همسر گرامیش هم خیلی به من لطف داشتند... امیدوارم جمع دوستیتون همیشه برقرار باشه و زندگی به کامتون باشه... زودتر از اینها باید تشکر میکردم... شرمنده...

صدای سکوت یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 13:53

سلام
مبارکتون باشه جناب اسحاقی
هم عید و هم عیدانه ای که دوستان گلتون براتون تدارک دیدن
امیدوارم در سال جدید در کنار مهربان عزیز لحظات پرمعجزه ای داشته باشید

فاطمه شمیم یار یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:22

سلاممم بابک عزیز
منم در جریان بودم ..حتی متنی که می خواستم بگم هم آماده بود ولی سعادت نداشتم شرکت کنم تو مهربانی دوستان...
می خواستم بگم بابک عزیز مطمئنا همه افراد یا حالا همه نه بیشتریا دلایل متفاوتی برای ولاگ و نوشتن دارن
و تو هم مثل بقیه ولی مشخصا بدون تعارف و اغراق تا به حال مشخص شده علاوه بر دلایل شخصی دوستان و خوانندگان نیز برات خیلی مهم هستن همین که به بهانه های مختلف و با خلاقیت های متفاوت سعی در ایجاد لحظات خوب برای دیگران داری خیلی زیاد ارزشمنده..
مهربانی و محبتت بی ریا و خالصانه است
صمیمانه آرزو می کنم همراه مهربان نازنینت و خانواده
زندگی و سال سرشار از خوبی داشته باشی
....دست چپ دست نازنین هم درد نکنه

ممنون خانوم معلم

mohadese یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:35

salaaaammnn!!
surprise???!!!
faqat omidvaram inyeki file soti nabashe k dge muhamo mikkanam!!!
Ey khoda! akhe alanam vakhte bi neti boooooodddd???!!!!
rasti babak khan! qabeli nadasht! 1000 toman mishe!!!! :d

خدا لعنتت نکنه محدثه
چش و چارمون دروامد با این فینگیلیش تایپ کردنت

فرزانه یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:37 http://balot.persianblog.ir/

شما بیشتر از اینا به گردن ما حق دارید..یه جورائی به بلاگستان شور و شوق می دید با بازیها و ایده هاتون

لطف داری شا بلوط

زهرا.ش یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:37

یــــــــک ســـــــــــــورپرایـــــــــــز بــــــــــــزرگ!!!

دختری از یک شهر دور یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:38 http://denizlove.blogsky.com/

خوشحالم که خوشت اومد!! میدونی که من کلا با صدام مشکل دارم!!!اما گفتیم هرچه باداباد بخاطر داداشمون صدامونو ضبط میکنیم میفرستیم!!! دست چپ دست عزیز درد نکنه... خیلی زحمت کشید!! راستی من چی گفتم؟؟ اصلا یادم نیست!! چون همون اول ماه فرستادم یه بار هم گوش ندادم ببینم چطور شد!!! امیدوارم زیاد چرت و پرت نگفته باشم!!!

م . ح . م . د یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:42

تشکر خشک و خالی فایده نداره

باید شام بدی

mohadese یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:44

rasti bebakhshid enqad tond tond harf zamamaaaaaaa!!! :d

دل آرام یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:47 http://delaramam.blogsky.com

به به دست همشون درد نکنه
و خیلی شرمنده که بنده کوتاهی کردم . کمبود وقتم رو به بزرگی وجود خودت ببخش .
سال همگی خوش باشه الهی

به به صدا چقدر نزدیکه

mohadese یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:50

sham na Mohammad! nahar!

رها یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:04 http://pastils.blogfa.com

سورپرررررررررااااااااااااااااااااااااااایز!!!!

بازم تشکـــــــر! [گل] ( این بلاگ اسکای آخر منو میکشه چرا گل نداره خب :| )


راستی من سرما خورده بودم ....صدام خیلی داغونه ببخشید !

ممنون از لطفت پاستیلی جان

دل آرام یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:08 http://delaramam.blogsky.com

بلهههههههههه صدای منو از تهران میشنوید

دل آرام یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:17 http://delaramam.blogsky.com

شاعر میفرماید :
هیچ جا نمیریم همینجا هستیم
ما منتظر سورپرایز هستیم

رها- مشقِ سکوت یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:17 http://mashghesokoot.blogfa.com/

چه کار قشنگی انجام دادن بچه ها، دستشون دردنکنه
شادباشید

فرشته یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:19 http://www.houdsa.blogfa.com

دستشون درد نکنه...نمیدونی چقدر حالم گرفته شد که نتونستم صدامو بفرستم...کلیم شرمنده شدم...

تیراژه یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 16:01 http://tirajehnote.blogfa.com

لامصب اکثر بازی ها هم صوتیه..دست از سر صدا بر نمیدارین که...بابا اینهمه کار دیگه هست..عکس .نوشته..نقاشی...شعر..کارت تبریک..کاردستی...بافتنی..کارت هدیه بانک پارسیان....ربع سکه بهار ازادی...
حالا همگی عدل گیر دادین به صدا؟!!!
من یه دو هفته صدام رو فرم نبود(نیست این اواخر کار دوبله زیاد به من سفارش داده بودن!از اون جهت!!!)
اونوقت هی تند تند بازی و تبریک صوتی راه بندازید...اون از تبریک عید خود جناب اسحاقی..اینم از عیدانه چپ دست عزیز...
ولی جدا از شوخی..از هر دوی شما عذر خواهی میکنم که نتونستم توی این بازی های زیبا شرکت کنم..به بزرگواری خودتون ببخشید...ایشالا اگه عمری بود بازی های بعدی از صدای مخملی!! خودمان رونمایی خواهیم کرد!!
مبارکتون باشه جناب اسحاقی...خسته نباشید و تشکر عرض میکنم چپ دست بانوی عزیز..
و اما سورپرایز امشب..یعنی چی میتونه باشه؟!!

بابک یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 16:34

تیراژه جان شما کارت هدیه پارسیان و سکه طلا هم بدید ما قبول می کنیم

سمیرا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 16:57

امیدوارم روزهایی سرشار از عشق و محبت و آرامش همراه با مهربان گل داشته باشی .



کاسپر یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 17:15 http://kasperworld.persianblog.ir

بازم سال جدید رو به هر دوتون تبریک میگم رفیق ...
به شادی و سلامتی ایشالا ...
دیگه ببخش اگه صدا زیادی رادیویی بود

همینجا هم باز از چپ دست عزیز تشکر میکنم ...

ممنون بابک جان
خیلی عالی بود

حبیب یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 17:48 http://www.artooon.ir



سلام تپل من

خوبی
امروز به سلامتی شرکت تعطیل شد و ما یک نفسی کشیدیم

شما که چند روزه تعطیل شدی خوش بحالت

این سورپرایزی بود که یک کوچولو بهت گفتم و تو شوک بودی جریان چیه

ایشاله سال خوبی داشتی و در کنار مهربان به بهترین آرزوهاتون برسید

چاکررررررررررررررررررررررررررررررررررریم

گلنار یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 17:54

من از بیست کیلومتر کوه نوردی به حال قندیل بسته برگشتم خونه ولی این صدا ها گرمم کرد جدآ ,خیلی کار نازی کردید خانم مریم و کسانی که صحبت کردید.
سپاسگزاری ,انرژی عجیبی داره و انجامش به جهان بینی و خرد هر آدمی بر میگرده و زیباست .
ممنون از صاحبخونه و یارانش.



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

والا تو این هوا ما پاساژم نتونستیم بریم
شما چه جوری رفتی کوه ؟

جعفری نژاد یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 18:48 http://www.jafarynejad.blogsky.com

فایل بنده ی حقیر که در مقابل اون همه خاطره ی خوبی که جنابعالی یه تنه واسه ی بنده ساختی پشیزی بیش نیست

امیدوارم مقبول افتد سلطان ( گرچه ما از وقتی یادمون میاد سلطان قرمز بوده و بس )

در کنار همه ی همه ی عزیزانت خوش باشی رفیق

بی تعارف بگم ، امسال چند نفر بودن که شناختن وآشنا شدن باهاشون جزء رویدادهای خوب سال 90 بود برام ، تو از همونایی رفیق ، بهروز مخاطب خاموش هم یکیشونه و چند نفر دیگه ... خوشحالم قربان

آذرنوش یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 18:54 http://azar-noosh.blogsky.com

خیلی خوشحال شدم که تونستم از راه دور عیدی خیییلی کوچیک وناقابلی بتون بدم.امیدوارم سال خوبی داشته باشید.و اماااااا منتظر سورپرایزتون هستییییم

یک دنیا ممنون آذرنوش

تیراژه یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 19:56 http://tirajehnote.blogfa.com

امروز ۲۸ اسفنده..راستشو بگم؟..خیلی وقت بود میخواستم بگم کاش یه پست در مورد آشنایی تون بنویسید...کاش تو عید وقت کنید و بنویسید...

کماکان بی صبرانه منتظر سورپرایزتون هستیم..به صرف شام و شیرینی...البته سکه طلا و کارت هدیه پارسیان!!

چه خوب یادته تیراژه
امروز دهمین سالگرد آشنایی من و مهربان بود
رفتیم آتلیه عکس گرفتیم

دیادیا بوریا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 20:56 http://www.verach.blogfa.com

بابک عزیز
خوشحالم که ایده قشنگ چپ دست گرامی و محبت دوستان تونست خوشحالتون کنه....این کم ترین هدیه ای بود که می تونستم برای سال نو از این راه دور به شما بدم
امیدوارم همیشه شاد و موفق پیروز باشید

یه دنیا ممنون دکتر
نمی دونید چه حس خوبی بود شنیدن صدای قشنگتون

علیرضا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 22:30

خیلی خیلی خیلی کار قشنگی بود
و منی که تنبلی کردم و نشد که ضبط کنم صدامو
اما اگه ضبط میکردم اینو میگفتم که یادتون الهه قبلا تو عنوان لینک جوگیریات نوشته بود کیامهر آسمانی ؟! پر بیراهم نوشته بود !

علیرضا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 22:31

نوشته=ننوشته

علیرضا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 22:32

و البته معذرت از شما و چپ دست که نتونستم شرکت کنم

Chap dast دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 01:16

کمترین کاری بود ک میشد برای شما انجام بدم... البته اگه دوستان عزیزم نبودن هیچ کاری نمی تونستم بکنم من... بازم میگم حتا اعتراف می کنم بازی وبلاگی برگزار کردن خیلی سخته بابااااااااااااااااااااااااااااااا:)))))
از همین تریبون اعلام می کنم از این به بعد هر بازی ای راه بندازین پیشاپیش خسته نباشین:)))))))))))))))))
ما منتظر سورپراااااااایز هستیم!!!!:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد