جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

نحوه شرکت در جشنواره

امشب می خواستم یه فیلم کوتاه از سفر شمال براتون بذارم با بازی آرش پیرزاده 

یه شب داشتیم بازی می کردیم و آرش تو بازی بازنده شد و قرار بود هر کاری بگیم انجام بده 

فکر کنید آرش با ۱۱۰ کیلو وزن و دو متر قد با باسن از روی ۱۰ تا پله سرخورد و اومد پایین 

کرکره خنده ای بود در نوع خودش 

البته تا این لحظه این ویدیو رو به خاطر سرعت پایین اینترنت نتونستم آپلودش کنم 

امیدوارم طی این هفته از این مشکلات نداشته باشیم 

چون واقعا نمیشه خوش قول بود و بازی رو سر وقت رونمایی کرد . 

اگر این ویدیو آماده شد میذارم تا ببینید ... 

 

  

 

 

در مورد جشنواره در نظر داشته باشید که این جشنواره دو جنبه داره  

اول اینکه قراره دور همدیگه خوش بگذرونیم و از دیدن فیلم ها لذت ببریم  

بنابراین اصلا مهم نیست که فیلمی که می فرستید درمورد چیه و قرار هم نیست که کار شاقی انجام بدین . همه فیلم های ارسالی در یک تاریخ معین نمایش داده میشن و این نمایش بیشتر جنبه سرگرمی داره  

بنابراین زیاد روی اینکه از چی فیلم بگیرم و چی بسازم و نکنه بد باشه و نکنه خوششون نیاد و اینا فکر نکنید . باید بهش به چشم یه یادگاری نگاه کنید و یه خاطره سازی قشنگ  

چون مطمئنم روزی که فیلم ها به نمایش دربیاد کسانی که به خاطر این دلایل فیلم نفرستادند حسرت می خورند و میگن کاش ما هم شرکت کرده بودیم .

خدمت دوستانی که گفته بودند ما غریبه ایم و نمیدونیم میتونیم بازی کنیم یا نه  هم برای بار چندم عرض می کنیم که اینجا هیچکس غریبه نیست و همه چه دوست  قدیمی و چه تازه وارد 

چه با وبلاگ و چه بی وبلاگ به این بازی دعوتند و فیلم های ارسالی ( اگر مورد شرعی نداشته باشه  )حتما تو بازی شرکت داده خواهد شد . 

همونطور که گفتم هیچ محدودیتی برای موضوع وجود نداره فقط دو تا شرط هست : 

  

یک : اینکه فیلم رو خودتون ساخته باشید و کلیپی رو از جایی بر نداشته باشید    

 

دو : مدت زمان فیلم حتما کمتر از یک دقیقه باشه  

 

 

اما جنبه دوم این بازی همون رقابته بین فیلمهاست  

فیلم هایی که به مرحله مسابقه راه پیدا می کنند

بایدارزش هنری داشته باشند یعنی خلاقیت توش وجود داشته باشه   

و یکسری پارامترهای دیگه که بعدا مفصل توضیح خواهم داد . 

 

عجالتا شما به جنبه اول بازی نگاه کنید و زودتر ویدیو هاتون رو بفرستید . 

 

برای ارسال فیلمها ٬ویدیوتون رو در پیکو فایل یا پرشین گیگ آپلود کنید و آدرسش رو  خصوصی برای من بفرستید و حتما اطلاع بدین تا مطمئن بشید که دریافت شده .... 

 

دوستانی هم که دوست دارند این بازی رو اطلاع رسانی کنند میتونن بنر جشنواره رو توی وبلاگشون قرار بدن که روشش رو اینجا توضیح دادیم .   

همینطور میتونید کد زیر رو در قالب وبلاگتون کپی کنید تا لوگوی جشنواره در سمت چپ وبلاگتون به نمایش در بیاد : 

 

دانلود کد

  

بابت ساختن این کد از علیرضای عزیز ممنونم .

آخرین فرصت ارسال ویدیو ها سه شنبه هفته آینده است . 

یعنی از امشب یک هفته وقت دارید . 

 

 

باز هم ممنونم از اینکه کمک می کنید تا دور هم یک خاطره فراموش نشدنی بسازیم ... 

 

 

 

نظرات 35 + ارسال نظر
عاطی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:09 http://www-blogfa.blogsky.com/



بسیار خووب!

حتما می فرستیم!

عاطی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:10 http://www-blogfa.blogsky.com/



ینیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اول شدنم مبارک ک ک ک

الان از قیافه الانم فیلم می گیرم می فرستم:)))))

والااااااااااااااااااا:)))))))))))))))))))))

عارفه سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:11 http://inrozha.blogsky.com/

دوممممممم

م . ح . م . د سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:15

چهار به یاد پرسپولیسی ها

44444444444444444444

طـ ـودی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:17 http://b-namoneshon.blogsky.com

برم آپلود کنم فیلممو!!!!! البته اگه با این سرعت بشه!

دل آرام سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:20 http://delaramam.blogsky.com

طودی جان شما به مرحله آپلود رسیدی !؟
خوب عزیز جان مراعات ما که هنوز اندرخم یک سوژه ناقابل موندیم رو هم بکن

آقا یعنی چی
من دوست دارم فیلم اشکال شرعی دار بفرستم
وااااااااااااا

چرا محدودیت ایجاد میکنید ؟؟؟؟؟

همین کارها رو میکنید من میشم فرار مغزها ( من چند تا مغز دارم ؟؟؟!! )

همین کارها رو میکنید من میرم معتاد میشم دیگه

همین کارها رو میکنید


اصن ولم کن ولم کن میگم ولم کن میخوام خودمو بندازم پایین

آقا من میخوام اصن از اشکال شرعی فیلم بگیرم

آی ایهاالناس اصن بیاید فردا بریم سطل آشغال آتیش بزنیم
چرا نمیزارید ما فیلم اشکال شرعی دار بسازیم

ها ها ها؟؟؟؟؟

عاطی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:26 http://www-blogfa.blogsky.com/



طودی ی ی ی ی !!!!!!!!

ینی سرعتت منو کشته ه ه ه ه ه

:دی

:گل

طـ ـودی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:32 http://b-namoneshon.blogsky.com

:)))))))))))))))))))))))))
من دست به دوربینم خوبه! کلی از این مدل فیلمای زیر یه دقیقه دارم.هرکی میخواد بیاد بهش اهدا کنم!!!!!

بنده باید بیام فقط آدرس اینایی که میان بازی رو از اینجا بیابم

عاطی خانم خب آدرست رو بزار دیگه ... الان میرم میزارمش توی بازی

هیششششششششش

عاطی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:44 http://www-blogfa.blogsky.com/



من رسما و کتبا از میعاد عزیز معذرت می خوام:(

فدات بشم عاطی جون

محبوب سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 22:53 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

درووووووووووووووووووووووووووووووووووود
آخییییییییییییششششششششششش
خیالم راحت شدددددددددددددددددددددددد
جنبه اول فیلم خیلی آرامش بخش بود....
دستتون مرسییییییی از توضیحات تکمیلی

پ ن: نگو از صبح منتظر توضیحات تکمیلی بودم، یه چیزی می دونستم :)

محبوب سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 23:14 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

دستتان مرسی آقای علیرضا
این کد هم چسبانده شد و در سمت چپ وبلاگ خودنمایی میکند و من حالا به راحتی میتوانم از این آیکون نگاه به سمت چپ استفاده کنم و دیگر نیازی نیست دنبال آیکون نگاه به سمت راست باشم... :)

رعنا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 23:21 http://rahna.blogsky.com

یعنی کامنت دوممممم عاطی : )))))))))))))))

مستان چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 00:03

بابک خان به ایمیلتون یه سر بزنید بی زحمت

م . ح . م . د چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 00:14

اقا کیامهر فیلم جفت گیری حیوانات هم جزو فیلم های مستهجن حساب میشه ؟!

محبوب چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 00:18 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

مامان ناهید مهربون از راه دور روی ماهتون رو میبوووووووووووووسم
قدم رنجه کردید... صفا و صمیمیت آوردید ... قربون دل مهربون و پر از محبتتون. خیلی خوشحالم کردییییییییییییییییییییییییییید بهم سر زدید:)
تقدیم به مامان ناهید عزیز:)

در نگاه ات همه ی مهربانی هاست:
قاصدی که زندگی را خبر می دهد.
و در سکوت ات همه ی صداها:
فریادی که بودن را تجربه می کند.

لبخند میهمان همیشگی لبهاتون، سایتون مستدام

علیرضا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 09:14

خیـــــلی ممنون
ولی من نساختم اینو :دی
فقط از این ابزار استفاده کردم :
http://www.1abzar.com/abzar/fix-pic.php

جزیره چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 09:41

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
دیدم چندروز نیستم احتمالا دلت برا کامنتام تنگ میشه گفتم قبل رفتنی بیام برات یکم کامنت بزارم

جزیره چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 09:48

خب پس ما فعلن با توجه به همون جنبه اول واست فیلم بفرستیم. بعد شما با دودست ادب وارد مرحله دوم هم میکنی فیلممونو. خب البته میتونی هم نکنیااااااااااااااااااااااااااااااا به هرحال ازادیه ولی من دلواپس وبلاگتم اگه فیلم ما وارد مرحله ی دوم نشه
یعنی میخای بگی تو اینقدر شجاع شدی که فیلم منو خاهرمو وارد مرحله ی دوم نکنی؟

بابک چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 09:49

ایشالا بری همونجا موندگار بشی

جزیره چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 09:53

ولی خب از شوخی گذشته به نظرم همین دوره هم بودناش و لبخند نشوندناش از همه چی مهم تره.
و اینکه این فیلم تو باعث شده من با دیدن هرچی هی یاد تو بیفتم و این جشنواره ت دیگه

جزیره چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:01


زهی خیال باطل. من عمرن موندگار شم. یار اینجاست مگه من خلم مشهد موندگار شم

جزیره چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:03

ببییییییییییییییییییییین من هی هیچی نمیگم تو هی تکرار میکنی این جمله تو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ. دارم میگم من دارم میرم اونجا دعا کنم بعد تو هی خنثی کن دعاهای منو

از حجالتتون در میایم بابک خان

جزیره چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:05

محمد زیاد با پرسپولیس ور میریاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مستان چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:19

بابک خان شما اول بفرمایید واسه عروسی خودمون دعا کنید عروسی پسرمون شما رو سر ما جا دارین.
پسر گیر نمی یاد که
والااااااااااااااااااااااا

جزیره چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:41

خب دیگه چه خبر؟

جزیره چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 10:49

خیلی خب. من دیگه رفع زحمت میکنم
هیییییییییییییییییییییییی
اگر بارگران بودیم رفتیم
اگر نامهربان.........................................

به مهربان سلام برسون بابک

mmadalbo چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 11:17 http://nemidanam.blogsky.com

آقا من شرکت نمیکنم آخه شرکت کنم اسکار بگیرم بعد ببعد دعوتم کنن برم واسه بالا واسه حظار سخنرانی کنم
زبانم خوب نیست خو ضایع میشم
نه آقا شرکت منیکنم میخواید ضایعم کنید

mmadalbo چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 11:23 http://معزرت اولی قاتی شد

آقا من شرکت نمیکنم آخه شرکت منم اسکار بگیرم بعد دعوتم کنن برم واسه حظار سخرانی کنم
خو زبانم خوب نیست ضایع میشم
نه آقا شرکت نمیکنم میخواین ضایع بشم



ولی سوژه گیرم اومد شرکت میکنم

هستی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 11:28

نتیجه ی پست هندی شما‏=را به را بیام کامنت بزارم،حالا چه با ربط چه بی ربط
هنوز تت تأثیریم!‏


من خودم هستم چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 12:39

سلام
چقدر عکس بالای وب شما و کرگدن امروز شبیه هم هست حتی حسی که منتقل میکنن هم مثل همه

بازیگوش چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 16:56 http://bazigooshi7.persianblog.ir/

این کدی که برا دانلود گذاشتین جواب داد بلاخره

مهراد یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 22:54 http://for-mehrad.mihanblog.com

میشه فرصت رو بیشتر کنید؟؟؟من تازه دیدم

۱۰ دقیقه مونده به رونمایی از فیلم ها
من تازه کامنتت رو دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد