جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

از کلیپ شهزاده رویا حمایت کنید ....

در کمال ناباوری الان که ایمیلم رو باز کردم دیدم که آکادمی خانوم گوگو . ش جواب ایمیلم رو زده و کلیپم در بخش اول نفرات آکادمی مورد تایید قرار گرفته و ازم دعوت کردند تا در تاریخ ۲۳ مهرماه در جلسه حضوری که در لندن برگزار میشه شرکت کنم . 

البته هزینه های رفت و آمد به پای خودمه ولی دعوتنامه صدور روادید رو اونا می فرستن ...  

 

لازم به توضیحه که چند روز پیش کلیپ شهزاده رویا رو براشون ایمیل کردم و اونا هم گوش کردن و خیلی خوششون اومده و گفتن من حتما یکی از شانس های قهرمانی هستم .

 

 

الان در پوست خودم نمی گنجم و باورم نمیشه که راستی راستی دارم میرم آکادمی  

چند دقیقه پیش تو فیس بوق ٬من و خانوم گو.گوش کلی با هم در موردش حرف زدیم  .  

باورتون میشه؟؟؟؟؟؟

برام دعا کنید بچه ها چون به حمایتتون احتیاج دارم ... 

 

 

 

نظرات 76 + ارسال نظر
درمسیرتندباد دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 15:26

میتونی از تخیل تبدیلش کنی به واقعیت و من حس میکنم این پست رو نوشتی که حمایت و تعریف تمجید بچه ها باعث شه پتانسیل لازم رو به دست بیاری و ارسالش کنی واقعن.
فقط یه مشکل کوچیک میمونه.اونم اینکه باید قید برگشتن رو بزنی.
من نظرم اینه بفرستش.

مرسی رویا جان

جعفری نژاد دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 15:32

می خوای یه کلیپم من واست درست کنم

البته بعید می دونم اون کلیپ تو لندن مشتری داشته باشه ، اونو باید تو Night Club های آمستردام یا شهرهای دیگه ی هلند پخش کنی قول میدم اونجا حسابی مشتری پیدا کنه

هرررررررررر

خالی نبند
تو مارو ماچم بزور کردی

intus et in cute دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 15:35 http://incute.blogfa.con

بابا اولش فک کردم واقعییییییه :))
خب بابک جون تورو خدا برو دیگه خانوم گوگوش لنگ مونده هااااا . برو ثواب داره :-D
ولی توی دو دوره ی گذشته ی آکادمی هیچ کدوم از شرکت کننده ها اولش اصلا قوی نبودن وبه مرور زمان راه افتادن . واسه شناخته شدن بین اهالی موسیقی خیلی خوبه . اگه فکر میکنی میتونی بری چرا که نه؟ :-)

خودت میدونی که من به این شهرت و این پولها احتیاجی ندارم
فقط واسه دل گوگوش میرم

جعفری نژاد دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 15:37

من که پا هستم فطیـــــــــــــــر ( آیکن عجب غلطی کردما ) می دونی من چیزی واسه از دست دادن ندارم یه جایی وایسادم که از هر طرفی بیوفتم ته دره ام اما تو تازه اول راهی یه کم به پیشنهادات فکر کن ... درست نیست همینطوری نسنجیده هر پیشنهادی رو قبول کنی . به سابقه ی حرفه ایت ضربه وارد میشه تازه از این حرفا گذشته ، مردم چی میگن !!

نامرده هرکی ضربه وارد نکنه
به سابقه حرفه ای

بانوی اُردیبهشت دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 15:37 http://zem-zeme.blogsky.com

یه لحظه باورم شد

+ امان ازین دروغ های سیزده!

خورشید دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 15:59

یعنی اگه یه درصد فکر کنید که من دوباره گول بخورم...

بابک دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:00

خداروشکر وگرنه دوباره فحش می دادی خورشید

فرزانه دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:04 http://www.boloure-roya.blogfa.com

مادرجون اونی که قهرمان میشه و برنده مهربانه نه جنابعالی حتی به دروغ هم باور نمی کنم یه کمی جنبه داشته باش آخه تا مهربان قهرمان شده تو هم میخوای بالاخره یه جایی برنده شی!!! اصلا جالب نیست که یه مرد حسادتش رو اینطوری ابراز کنه (کمپین حمایت از مهربان جووووون)

خداییش مهربان با چقدر خریدتت انقدر تعریف می کنی ازش ؟

بانوے باراטּ دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:18 http://paaraand.persianblog.ir/

آقا تا نرفتی معروف شی
بیا ی امضا به ما بده
بعد برو که فردا دیگه دستمون بهت نمیرسه

خوش حالم که داری به چیزی نزدیک میشی که منم خیلی دوست داشتم باشم اما به خاطر شرایط فرهنگی و تفکر خانواده ترجح میدم سمتش نرم

البته کاری به آکادمی ندارم ها کلا خوانندگی رو میگم


باز هم تبریک

شوخی بود به خدا
من نهایتش بتونم تو قرعه کشی وام شرکتمون برنده بشم

خورشید دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:20

وقتی کامنت بالایی رو گذشتم مطلبو نخونده بودم.
الان اومدم بگم دروغ خفنی بود خوشم آمد

دروغ کاره بدیه دخترم
یاد نگیر

بیست و یکــــــ دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:24 http://twenty-one.blogfa.com/

جوگیریات به عنوان وبلاگ هفته در بیست و یکــــــ معرفی شد ... خوشحال میشیم سر بزنید ...

ممنون پدرام عزیز

فروغ دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:34 http://raddepahayam.blogfa.com/

خوب آخه الان مگه سیزده به دره دروغ سیزده منتشر میکنی!!!
تا قبل از اینکه pm گوگوش و جواب جنابعالی رو بخونم باورم شده بود
ولی اگه رفتی حمایتت میکنیم بابک خان نگران نباش

فروغ جان این دروغ های سیزده یه موضوع بندیه واسه سیزدهم هر ماه
ربطی به سیزده به در نداره

فاطمه شمیم یار دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:39

سلامممم
...ای بابا بابک خان چطور دلت اومد دل گوگوش رو بشکنی
...گناه داره طفلی چشمش به در آکادمی خشک شد..حالا از ما گفتن بود..

اینجوری میگی که من تحریک بشم و برم ؟
ببینم چی میشه

نیره دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:39 http://salimi.blogfa.com/

ما رو گذاشتی سر کار اخوی؟
حالا اگه سرکاری نباشه که برات آرزوی موفقیت دارم
هرچند نمی دونم قضیه اصلا چیه چون چند ماهه ماهواره مون پکیده

سرکاریه آباجی

نیره دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:41 http://salimi.blogfa.com/

میگم شما احتمالا فامیل پینوکیو نیستید؟
اگه از این به بعد روزهای سیزدهم ماه درباره یه اتفاق واقعی هم بنویسین دیگه کسی باور نیم کنه!

معمولا کسی به تاریخ دقت نمی کنه
ولی راست میگی

م . ح . م . د دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:41

کیا چیکارش میکنه ؟!

گوگوشو سوراخش میکنه !

بازم مملی خالی بست
گوگوش خودش سوراخ هست

م . ح . م . د دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:43

کیامهر باستانی ، خوشا به حالت ( 2 بار )

گوگوشِ خواننده ، شده چاقا ... ! ( 2 بار )

این قافیه نداشت که
( آیکن کوچه علی چپ چه در و دافی داره )

م . ح . م . د دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:45

یاد اس ام اس اون موقع های شیث و نصرتی افتادم

که بعد از اون واقعه ی تاریخی

هومن خلعتبری گفت : جنس انگشتانش رو دوس داشتم عاغا جان !

بابک سعیدی درحالی که دست به موهایش داشت گفت : دستان و ماتحتش هردو با هم فوق العاده ان !

و خانوم گوگوش گفت : محمد جان ! ( نصرتی رو میگه ) کاش الان اینجا بودی ...

هررررررررررررررر
خیلی خوب بود

م . ح . م . د دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:47

آکادمی گوگوش رو دوس دارم

برای هومن خلعتبری خیلی احترام قائلم

اما نمیدونم چرا حالم از گوگوش به هم میخوره !

کللن معتقدم جز " مهستی و هایده " هنوز تو قسمت خانوم ها هیشکی رو نداریم که حتی به گرد پای این دو تا برسن ...

اصلا بحث مقایسه نیست
هر گلی بویی داره
من دوستش دارم
ولی اگه برم اونجا یه حالی به اون هومن جون میدم
آقا بابک هم که رفیق خودمونه

دختری از یک شهر دور دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:49

چقدر بدی تو!!!!!!!!!
اولش ذوق کردم بعد که عکسو دیدم یه جای کار اشکال داره توو فیس بوک این شکلی نمیشه قسمت چت!!! و رفتم بالا و دیدم یه دروغ سیزده دیگه!!!!

کجاش اشکال داره دنیز ؟
باور کن راست گفتم

آرشمیرزا دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:55

متن اصلی شعر :

دیدم توو خواب وقت سحر
افتاده روم آرش ؛ دمر
خوابیده روو درک ِ سفید
حقش رو میزد به کمر

میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش
میرفت توی درک سفید حق سیاهش

کاشکی کمی رسوا بشه دریا بشه ؛ درک ِ مملو ز آبم
روزی که درکم وا بشه ؛ پیدا بشه حقی که خوردم توو خوابم

شهزاده ی حقدار ِ من شاید تویی
آنکس که حق بر درکِ من سایَد تویی ...توووووو

از روی حقت ناگه پریدم ؛ جر داده ای تو این درکِ پاره م بخدا

درزش رسیده تا زیر هر لب ؛ هرروز و هرشب در انتظارم بخدا

کاشکی کمی رسوا بشه دریا بشه ؛ درک ِ مملو ز آبم
روزی که درکم وا بشه ؛ پیدا بشه حقی که خوردم توو خوابم

میرفت و آتش به دلم میزد نگاهش
میرفت توی درک سفید ( اینجا یه آه بلند میکشه )
حق سیاهش

ای خدا
دو روز نبودی راحت بودیم

گیل دختر دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:02 http://barayedokhtaram.blogfa.com

الن باز کردم صفحه رو که یه دروغ سیزده بامزه بخونم ... اما خودمو واسه هر چی گذاشته بودم غیر این ... کلا پیشرفتتون تو این زمینه عالی بوده ها آقای اسحاقی ...دروغای سیزده تون روز به روز یعنی در واقع ماه به ماه داره جذاب تر میشه ...

مرسی که از دروغم تعریف کردید
تشویق شدم کلا دروغ بیشتر بگم

گیل دختر دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:05 http://barayedokhtaram.blogfa.com

ولی گذشته از اینا جنس صدای گوگوشو خیلی دوس دارم ... آهنگاش حس قشنگی در من ایجاد میکنه ... صداشو دوس دارم ...

بولوت دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:14

فقط وقتی نفر اول شدی مغرور نشی وبلاگت رو فراموش کنی

باشه

جزیره دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:17

باید اعتراف کنم باز تیترو نخوندم مثه همیشه ولی این بار وقتی به تهش رسیدم گفتم:برو عامو خودتیخلاصه شرمنده شدم وقتی تیترو دیدم

جرم شناس الناز دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:25 http://life-code.blogfa.com/

سلام یعنی جدی نبود اگه بود من هم کلی کلیپ سوتی با دوتا ساز دارم ببرین با خودتون شاید تمشک طلایی چیزی بهمون دادن ما اون هم قانعیم والا

جدی بود باور کن
یعنی شما این خانوم رو نمیشناسی
به خدا خود گوگوشه

جزیره دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:27

این همون کلیپی نیست که واسه بازی صداها گذاشته بودی؟
یعنی خداییش قابلیت نداشتی یه اهنگ جدید بخونی؟ واقعن که، ناامیدمون کردی
حالا صدات هم بد نیست دیگه.

آره همونه

فرشته دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 17:30 http://houdsa.blogfa.com

بابک جون مدیونی به گوگوش جون جواب رد بدیا..

یعنی فک کن تو اون بالا وایسادی و هومن خلعتبری داره با خودکارش میزنه رو میز و میگه آفرین آقا...آفرین...یه جاش در رفت خودتم میدونی هه هه هه..اما خوب بود آقا...

فک کن...

خودمم دو دلم
آخه یه مقدار سنش زیاده


یه جاش در رفت خودتم می دونی

تیراژه دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 18:15 http://tirajehnote.blogfa.com/

"یه جاش در رفت خودتم میدونی هه هه هه.."


مردم از خنده ..عالی بود فرشته

ملیکا دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 18:51 http://schaman.blogfa.com/

یعنی من نگران اینم که آرواره ام پاره بشه بس که الان خندیدم

وااااااااااااااااااای
قربون صدات برم من عموووووووووووووووو

هیییییییی ( ذوق کردم )

sepideh دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 18:58

like be comment akhare Mohammad
manam gogoosh ro dos nadaram
ama az shakhsiate Leila ham kheily khosham miad.

من دوستش نداشتم
ولی از وقتی توی اف بی با هم فرند شدیم داره ازش خوشم میاد

خانم یک هفتم... دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:13 http://www.shesh-haftom.blogfa.com

عجی آهی هم میکشه آخرش...

دم شما گرم...

برو ما پشتتیم...

کیااااااااااااااااااااا...
شیییییییییییرههههههههههههههههههههههه...


مرسی از حمایتت

احمد دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:47 http://serrema.persianblog.ir

ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول

میبینم روزی که رو استیـــــــــج وایسادی و ما با پیامک بهت رای میدیم ... اصن یه وضی


دو تا ندی رای اولت بسوزه

مریم انصاری دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 19:50

گول خوردم.

نوش جان

عارفه دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 20:16 http://ashianeye2.blogsky.com/

اخ اصلا شیفته ی اون اه اخرشم که قبل از می زد نگاهش کشیدی و بعد تموم شد.
وسط هایش عنوان رو خواندم فهمیمدم . (ایکون ما خعیلی با هوشیم )

آیکیو

مبارزگر دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 20:25 http://www.stargirlnote.blogsky.com

اقا ما از همون اول تیترو خوندیمو گول نخوردیم!

ولی

میخوام یه اعتراف خیلی ضایع بکنم......
من تازه فهمیدم که گوگوش زنه!فکر میکردم مرده!
اخه من فقط اسمشو شنیده بودم تاحالا خو!
چمدونستم زنه!والا با این اسم انتخاب کردناشون!

خیلی باحالی بوخودا
گوگوش رو نمیسناسی خداییش ؟

کودک فهیم دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 20:50 http://the-nox.blogfa.com

آکادمی گوگوش رو که عاشقشم.همیشه ناراحت میشم که گوگوش به اون زیبایی،پیر شده.کاش بعضی ها پیر نمی شدند.ولی خدایی علاوه بر تلاش و تمرین هایی که بچه های آکادمی می کنند چقدر هم بهشون می رسند و بهشون خوش می گذره ها.حتی دارنده ی بدترین صدا هم بعد از آکادمی کلی معروف میشه و اکثرا دوستش دارند.
ولی کاش می شد که این دروغ سیزده نبود و می رفتید.صدای خوبی هم دارید.

ممنون منصوره
حتما شرکت می کنم ( هنوز سیزدهم تموم نشده )

عسل دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 20:58 http://rainymoment.blogfa.com

دروغ سیزده فقط برا سیزده بدر جواب میده و بس

فعلا که هر ماه داره جواب میده
اقلا اندازه یه پست و کمی خنده

yasna دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 21:03 http://delkok.blogfa.com

یعنی بابک چی آدم بهت بگه.. که نمی دونم این ایده ها واسه دروغ ها از کچا به ذهنت میرسه...
ایشالله به آروزت برسی بری یه ماچچچچچچچچچ ناز از گوگوش جون بگیری
من از همین امشب سجاده مو میندازم رو به خونتون

نماز و دعایی که واسه اکادمی گوگوش باشد شخص مدعو ( دعا شده ) را به قعر جهندم می برد ./ مراجع تقلید گفتن

yasna دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 21:06 http://delkok.blogfa.com

الان گوشش کردم... جدااا برو شرکت حتما به جایی میرسی به خداااا
این و واسه گووش خونذی حالا؟ برو شرکت کن ایشالله بخت وا میشه پسر عمو

نه بابا اینو واسه آکادمی خودم خوندم
من واسه گوگوش انقدر مایه نمیذارم

مشق سکوت- رها دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:01 http://mashghesokoot.blogfa.com/

من که اصلا باور نکردم
من که اصلا گول نخوردم
اصلا اصلا اصلا

افروز دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:06

چقدر دروغ ایندفعه ات به دل آدم میشینه صدات یکم بهتر از خوبه پس تو لندن می بینمت تو ایران که نشد منم برای مصاحبه دعوت شدم

افروز دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:20

نمی شد این خط کنار صفحه conversation رو یک کاری میکردی بشه بیاریش پایین می خواستم ببینم تو و گوگوش دیگه چی گفتین

مریم دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:45

یعنی من کشته مرده اون آهــــــــــ آخر کلیپتم بابک
من هم میگم برو و بخوون گناه داره بی جواب نذار بنده خدا رو ممکنه آه و نفرینش بگیرتت
ولی مشهور میشیا
وای من الان تصویر سازیم رو بگم یا خانواده رد میشه؟

مبارزگر دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 22:52 http://www.stargirlnote.blogsky.com

نمیشناختم خو!
من اصولن اهنگو فقط گوش میدم!خوانندشو نمیدونم کیه ودقت نمیکنم!
ولی تو شناخت خواننده های عرب یه نموره بهترم بوخودا!

شمسی خانوم دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 23:03

اسحاقی اسحاقی حمایتت میکنیم


ای شیطون بعد دیگه چیا گفتین اگه به مهربان نگفتم یه آشی برات نپختم


مریم دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 23:15 http://najvaye-tanhai.blogsky.com


مرا برای من نخواستی

کنون که دل بریده ام

ز بی بهانه زیستن

کنون که خسته ام دگر

از این همه گریستن

برای انکه بگذرم از آن چه کرده ای به من

بگو که هیچ گه مرا برای من نخواستی

بگو که هیچ گه مرا

برای من نخواستی ...

شعر از؟؟؟
خودت نگی بابک
بذار بچه ها حدس بزنن
هر کی گفت جایزه داره

افسونگر دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 23:34 http://narsiste.blogfa.com

موفق باشی دوست من .کلیپ رو گوش دادم . تبریک میگم قشنگ خوندید .امیدوارم بتونید به آرزوتو ن برسید ولی من شخصا از گووش اصلا خوشم نمیاد ! هیچ جذابیتی برام نداره ولی بهرحال به نظرتون احترام میذارم .

پروین دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 23:38

:))))))))))
googoosh: ......
me: ........
یعنی این می، عاااالی بود!!!!!!
بریم کامنتها رو بخونیم. برمیگردیم :دی

جزیره دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 23:46

فک میکردم امشب پست مینویسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد