جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

یک 


دیشب دقیقا ساعت ۱۱ وقتی پنجره اتاق باز بود بوی بارون میومد  هوس شنیدن یه آهنگ بارونی کردم . بعد دیدم چقدر ترانه برای بارون خوندن ... 

یکساعت وقت کم بود و هول هولکی شد و دوست داشتم کار بهتری از آب در میومد

به هرحال خوشحالم که با همه کمبودهاش اکثر دوستان خوششون اومد ....  

 

 

 

دو  


آبجی نرگس جان توی این پست عکس های آقا رادین را یکجا منتشر کرده است . 

اگر دوست داشتید ببینید این خواهر زاده وروجک ما را تشریف  ببرید ملاحظه بفرمایید . 

 

  

سه 


وانیا یک بازی وبلاگی راه انداخته است . 

فکر بکنم بازی خوبی باشد ... 

چون وقت کم است برای دورهمی یکشنبه شب زودتر تشریف ببرید اینجا ... 

  

 

نظرات 20 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:38

فقط جهت اعلام حضور

صومعه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:39

سلام

صومعه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:41

1- بارون این چند روزه که فوق العادس
فقط خدا به اونهایی رحم کنه که سر پناهی ندارن زیر این بارون
2- خدا حفظش کنه چشمم کف پاش چه ناز و شیرینه ایشا اله یه روزی عکس نی نی خودتون رو در قالب پست تو جوگیریات بذارید.
3- امیدوارم بتونم شرکت کنم.

سمیرا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:41

واااااای ماشااله به این پسر خوشگل ، من عکسارو دیدم
خیلی قشنگه.
من کلی ذوق کردم و قل هو والله خوندم براش.
الهی همیشه سالم باشه.

صومعه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:44

سمیرا جان دقت کردید من دو روزه پشت سر همدیگه کانت میذاریم چه اتفاق زیبایی عزیزم

افروز چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:44

خدا حفظش کنه چقدرم شبیه توئه

صومعه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:45

من = من و شما
جا افتاد تو کامنت قبلی

سمیرا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:45

آره عزیز
اتفاقا من میخواستم جواب سلامت را علیک بگم ملاحظه صاحبخانه را کردم

صومعه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:52

بچه های آنلاین
بفرمایید چای و نبات(آیکون لیوان چای که توش نباته و داره ازش بخار در میاد)

جزیره چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:56

برا چی تبلیغ عکس رادین ()رو میکنی؟
خودت ناموس نداری؟
دفعه ی اخرت باشه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

خانومای محترم
نبینم کسی چشش پشت رادین() باشه آآآآآآآآآآآآآآآآ. رادین صاحاب داره که خودم هستم.همینی که هست
حدالامکان قربون صدقه ش هم نرین

وانیا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 15:29

موزیک دیشب خیلی خاطره انگیز بود

مرسی بابک امیدوارم اونجا م بشه یه دورهمی مثه اینجا راه انداخت

ژولیت چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 15:50 http://migrenism.blogsky.com

اینجا هم بارون میاد. هورااااا. بابت آهنگ ها ممنون:)

چه پسر خوشمزه ای. از اون دخترکشا می شه ها. موش بخورتش:*
راستی از بعد ار اون جدول و اتفاقات خاطره انگیزش من میمیرم واسه بازی!

مشق سکوت - رها چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 15:58 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

آهنگ دیشب خیلی به جا بود
واقعا حس خوبی رو داد
ممنون آقا بابک اینجا که میام، میبینم که آدمها میتونن خوب کنار هم زندگی کنن و به هم انرژی های خوب بدن

بازی رو هم حتما شرکت میکنیم مرسی از اطلاع رسانیتون

مادمازل شرور چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 18:58 http://madmazelsharur.blogfa.com

چه ترانه ی قشنگی
هر قسمتش کلی خاطره رو واسم مرور کرد و قشنگی خاصی داشت

ممنون

مهربان چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 19:39 http://mehrabanam.blosky.com

بازی وانیا رو دوست داشتم
سعی می کنم شرکت کنم

آوا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 22:44

بابک خان..فایلتون خیلی
زیبا بود....خیلی زحمت
کشیدین.......ممنون
تداعی خیــــــــــلی
خاطرات شد......
یاحق...

ممنون آوا

یه مریم جدید! پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 02:30 http://newmaryam.blogsky.com

ممنون از اینکه لینک وبلاگم رو گذاشتید. با اجازه لینک می کنم وبلاگتون رو.

اختیار دارید

رعنا پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 12:24

سلام
مرسیییییییییییی
عااااااااااالی بود مرسیییییییی
توی شهر شمالی و بارونی ما، از دیروز یکریز داره بارون میباره و هنوز هم ادامه داره
روزم رو ساختین با این فایل صوتی محشر

ممنووووووووونم

ممنون از شما
خوشبحالتون که همیشه همنشین باران هستید

توتی پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 13:23

سلام
دستتون درد نکنه بابت پست قبل
فقط جای ترانه بارون علیرضا عصار خیلی خالی بود این ترانه خیلی حال و هوای بارونو داره ...

ممنون
به بزرگی خودتون ببخشید

گیل دختر پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 14:24 http://barayedokhtaram.blogfa.com

سلام آقای اسحاقی عزیز ... بسیار بسیار بابت ترانه باران ازتون ممنونم ...دیروز غروب که اینجا بارون بسیار زیبایی اومد از اونجایی که صبحش ترانه باران رو از وبلاگتون دانلود کرده بودم گذاشتم و خیلی دوس داشتم اون لحظاتو با اون همه ترانه خاطره انگیز ...به خصوص سلیقه عالی که در انتخاب ابتدای این مجموعه با صدای خسرو شکیبایی و بعد از اون فتحعلی اویسی به خرج داده بودید ...

خوشحالم که خوشتون اومد
ممنون گیل دختر عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد