جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی
جوگیریات

جوگیریات

بابک اسحاقی

یکشنبه 1 تیر


ایران آرژانتین
01


آلمانغنا
22


در صورتی که جدول امتیازات ایرادی دارد اطلاع دهید تا اصلاح شود





شرکت در مسابقه پیش بینی رایگان بوده و

جوایز 10 نفر برتر مسابقه به این شرح می باشد :



جوایز نقدی بین سه نفر اول تقسیم خواهد شد .

جایزه نفرات برتر به تفکیک متعاقبا اعلام خواهد شد .



با کلیک روی تصاویر زیر با اسپانسر های ما بیشتر آشنا شوید :


.



.

.

.

.


هر روز جدول رده بندی امتیازات شرکت کنندگان در مسابقه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت و برای شفاف سازی نحوه شمارش امتیازات فایل تجمیع شده کلیه پیش بینی ها در اینجا قرار داده می شود تا در صورت تمایل مشاهده فرموده و بر روند شمارش امتیازات صحه گذاری کنید و احیانا اگر اشتباهی رخ داده باشد تذکر بدهید :


دانلود فایل تجمیعی


دانلود فایل پیش بینی بد قول ها


پیرو مشورت با بعضی دوستان مقرر شد به منظور جذابیت بیشتر مسابقه نحوه امتیاز دهی به شرح ذیل تغییر نماید .



پیش بینی صحیح تیم قهرمان ............... 25 امتیاز

( قبلا 50 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم نایب قهرمان ....... 20امتیاز

( قبلا 35 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم سوم............... 15امتیاز

( قبلا 25 امتیاز داشت )

.

پیش بینی صحیح تیم چهارم ............... 10امتیاز

( قبلا 15 امتیاز داشت )




همچنین پیش بینی  صحیح برنده ( یا تساوی ) هر بازی 1 امتیاز داشته و در صورت پیش بینی صحیح نتیجه تنها 3 امتیاز داده خواهد شد ( قبلا 4 امتیاز داشت ) و این امتیازات با هم جمع نمی شوند . یعنی اگر شما تنها برد یا باخت و تساوی را درست حدس زده باشید حائز 1 امتیاز و در صورت پیش بینی دقیق نتیجه 3 امتیاز کسب می کنید ( قبلا 5 امتیاز داشت ) .


در صورتیکه نتیجه یک بازی در فایل پیش بینی ثبت نشده باشد ، در هنگام شمارش امتیاز صفر- صفر محاسبه خواهد شد .


شاد باشید ...




نظرات 28 + ارسال نظر
بابک اسحاقی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 02:28

دوستان
از اینکه نظرات تاییدی شده است پوزش می خواهم
برای شفای همه بیماران جسمی و روانی دعا بفرمایید .

فرهاد یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 02:30

به امید تساوی نیجریه و بوسنی و برد ایران مقابل بوسنی و صعود ایران و برد ایران مقابل فرانسه تو یک هشتم و المان یک چهارم و هلند نیمه نهایی و برزیل فینال و قهرمانی ایران

فرهاد یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 02:33

بابک جان بهترین کارو کردی. کامنتای اون دیوونه بدجوری رو اعصاب بود. از رو هم نمی رفت و همینطور ادامه می داد

فرهاد یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 02:43

برعکس چیزی که همه میگن بهترین احتمال اینه که بوسنی نیجریه رو ببره. بوسنی بشه 3. ایران و نیجریه یک. بازی اخر بوسنی میاد یه مساوی بگیره تا صعود بکنه. نقطه قوتش خطه حملشه که اینطوری کارایی نداره. ما هم اگه بوسنی رو ببریم حتی اگه نیجریه آرژانتینو ببره صعود می کنیم. پس ارزو کنیم بوسنی نیجریه رو ببره

باران پاییزی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 08:23 http://baranpaiezi.blogsky.com

حتمن آقای اسحاقی دعا می کنیم. ما یک بقعه داریم به نام دانای علی در محله ی چمارسرای رشت میخاهید توسل بجوییم آنجا عایا؟؟؟؟؟؟
آقای فرهاد پیش بینی های شما رد خور نداره برادر من فقط اینکه تحلیل پرچمهاتون به کجا رسید کارش؟؟؟

فکر نکنم کمتر از امام رضا جواب بده
این بنده خدا اوضاعش خیلی داغونه

ارش پیرزاده یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 08:51

سلام کوفتم بشه این سه امتیاز که گرفتم حالا من خاک برسر هر پیش بینی که میکردم اشتباه بود ... خدایا چی میشد این یکی هم اشتباه در می اومد ایران برنده می شد ......

حسن زنگانه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 09:04 http://naniya.blogfa.com

سلام آقا بابک و دوستان
یه جسارت کوچولو در باب امتیازات.
با توجه به اینکه من برد آرژانتین رو اون هم با نتیجه پرگل (خیلی شرمنده ام بابت این وطن فروشی) پیش بینی کرده بودم باید امتیازم نسبت به روز قبل یه امتیاز بیشتر می شد ولی روی امتیاز 19 مونده . لطفا تا کار به سازمان بازرسی کل کشور نکشیده ، بررسی فرمائید.آخه وطن فروشی کرده باشی و امتیاز هم نگیری که دیگه خسرالدنیا و آلاخره میشی اساسی.
ممنون

درست می فرمایید
توی جدول بعدی اصلاح می کنم

هورام بانو یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 09:08

سلااااااام
منم دیشب فوتبال دیدم
اخه دقیقه 91 وقت گل خوردن





به افتخارشون بازی خوبی کردن

آفوو یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 09:37 http://www.asimesar.blogfa.com

ای دااااااد بیداااااااد
نیجریه هم که برد نشد که بشه ....
چقدر دلم میسوزه واسه گلی که آرژانتین زد به ما ... چقدر این بچه ها دفاع کردن و خوب بازی کردن .... نشد که بشه ....

رضوان یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 09:42 http://zs5664.blogsky.com/

سلام
بهتر شد اینکارو کردین
چی بودن اون پیامهای مزخرف

به امید شفایشان دست به دعا میشیم


ممنون از زحماتتون

رضوان یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 09:44 http://zs5664.blogsky.com/

کامنت فرهاد خیییییییلی جالب بود
اما اگه ایران بعنوان تیم دوم بره مرحله بعد فرانسه سوراخش میکنه
این فرانسه ای که من دیدم
بقول عادل فردوسی پور:پس باید یکار کنیم بعنوان تیم دوم نره!!

سمیرا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 09:46

سلام بر تمامی دوستداران ایران.
دلم نیامد مراتب شادی خودم را اعلام نکنم . بچه ها متشکریم بچه ها متشکریم .
با این تب فوتبال ، الان توی خونه و کوچه و برزن اکثر ما یه پا کارشناس شدیم،خوب طبیعیه ،و از آنجا هم که ما از این طبیعت پیروی میکنیم ، بد جوری توی خونه ما شور و شوق بابت بازی دیشب ایران و همچنین در مورد بازی بعدی ایران در حال بحث و نظر هستیم، به امید برد ایران در مقابل بوسنی و برد آرژانتین در مقابل نیجریه ، فقط همین ، راه دیگه ای هم نداریم

سمیرا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 09:48

برای تمام بیماران نیز شفای عاجل از خداوند منان خواهانم.

افروز یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 10:00

فکر خوبی بود تاییدی کردن نظرات اینجا زحمتت کمتر شد

دل آرام یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 10:31 http://delaramam.blogsky.com

مرررررسی به این همه سرعت عمل
خدا شفا بده همشون رو جمیعا به اتفاق :)

پاسهامون درست و درمون نبود و همش هم در زمین خودمون بودیم خصوصا در نیمه اول...اما دفاع خوبی کردیم خدا وکیلی...تا دقایق آخر خوب دفاع کردیم...چقدر لجم در اومد گل خوردیم...ولی حداقل با افتخار باختیم...

بچه ها من در فیـ.ـس بـ.ـوک یک عکس از فرشی دیده بودم که تصویر مسی روش بود و می خواستند این رو از طرف ایران بهش تقدیم کنند.
شما همچین صحنه ای رو دیدید؟

پونی یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 11:40

طریقه سفید کردن اردک و غاز سیاه

طریقه سیاه کردن اردک و غاز سفید

در محل

اردک ها و غاز های سیاه و سفید خود را به ما بسپارید

و به آن ها فرصت دوباره و تنوع در زندگانی ببخشید

من از آخر اول میشم

این برزیل و آرژانتین هم حذف می شدند جام کامل می شد!

وفیق یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 11:43 http://hayel.blogfa.com

فعلا باید دعا کنیم آرژانتین دو تا بیشتر بزنه نیجریه و بوسنی رو هم شکست بدیم !!!!

صدیقه (ایران دخت) یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:06 http://dokhteiran.blogsky.com

همیشه یه عده مریض هستن که دور همیای خوب ادمو خراب کنن
از اینا به اندازه ی داور دیشب بدم میاد

ماری جُوانا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 12:39 http://mary-juana.blogfa.com

و من همچنان دارم به سمت انتهای جدول میرم
آقای تمدن و بهار همیشگی یه ذره جا باز کنید بیام من :))))))

فامیل دور یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 13:25

بااین که اصلا اهل فوتبال نیستم دیدن بازی دیشب کلی برام هیجان داشت. باورتون میشه منه خونسرد و ریلکس اینقدر به دسته مبل مشت کوبیدم که بعد بازی دستام درد گرفته بود! چون تو این بازی شرکت نکرده بودم راستش روم نمیشد اظهار نظر کنم ولی خوب گفتم در جریان باشید بازی دیشب اونقدری خوب بود که آدم هایی که به فوتبال علاقه هم نداشتند بشینن پای دیدنش میدونی که هیجان زیاد واسه سن و سال من خوب نیست مادرجان

کورش تمدن یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 13:31

سلام
آقا من بعد از چند روز تلاش طاقت فرسا این آرش خان رو از ته جدول جدا کردم بعد بهار همیشگی اومده گیر داده.تازه ماری جوانا هم مدعیه و میخواد همنشین ما بشه
من به این دوستان توصیه میکنم بیخیال ته جدول بشن.اصلا همنشینی دو تا بانوی محترم با یه مرد غریبه از نظر شرعی مشکل داره.از من گفتن بود

ماری جُوانا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 13:50 http://mary-juana.blogfa.com

آقای پیرزاده اتفاقا یادی کردیم از پیش بینی نفیس شما ! :))))
آقای تمدن کوتاااااااه بیا داداش ! یه ته جدوله دیگه ، شریک میشیم :دی

سکوت یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 13:53

آغا من بازی های ایران رو با تعصب ملی پیش بینی کردم. حالا نمیشد شماها هم با همین حس بازی رو پیش بینی کنید؟
بعد هم این غنا منظورش چیه که میاد 2 تا گل میزنه به آلمان؟!!!!! هاااان؟؟؟؟ فکر نمیکنه برای یه نفر 3 امتیاز هم 3 امتیازه؟

ماری جُوانا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 14:02 http://mary-juana.blogfa.com

از آقا بابک هم خیلی خیلی خیلی تشکر می کنیم .. حسابی زحمت می کشید واسه این دورهمی :)

نینا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 14:25

چقدر ما خوبیم

ساجده یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 18:31 http://www.ayatenoor.blogfa.com

این یه امتیاز بخوره تو سر من...
ای خدا بگم چکارت کنه مسی...
مِردم از بس حرص خوردم از دست مسی وداور...
ولی در کل بچه ها مچکریم...
وبه قول عادل فردسی پور:چقدر خوبیم ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد